Τομέας Δομικών Έργων
Σε μια χώρα με έντονη σεισμική δραστηριότητα όπως η Ελλάδα θα ήταν σκόπιμο ο τομέας δομικών έργων όχι να καταργηθεί, αλλά να ενισχυθεί και με πρόσθετα αντικείμενα όπως:
1. Ενίσχυση κτιριακών έργων
2. Συντήρηση δομικών έργων
3. Επισκευές – αποκατάσταση κατασκευών βλαμμένων από σεισμό
Επίσης με δεδομένο ότι οι υποψήφιοι κάποιων πολυτεχνικών σχολών καθώς και των αντίστοιχων ΤΕΙ, εξετάζονται στο Αρχιτεκτονικό και στο Ελεύθερο σχέδιο, προτείνουμε να παραμείνουν ως μαθήματα επιλογής το Γραμμικό σχέδιο της Β Γενικού Λυκείου, το Αρχιτεκτονικό της Γ καθώς και το Ελεύθερο σχέδιο ως μαθήματα επιλογής. (αν και μέχρι πρότινος παρουσιαζόταν το φαινόμενο ο υποψήφιος που εξετάζεται σε ελεύθερο και γραμμικό στις Πανελλήνιες, στην Γ λυκείου να έχει δυνατότητα μόνο μιας επιλογής)
Το μάθημα της τεχνολογίας είναι μια ολοκληρωμένη Ερευνητική εργασία που υπάρχει εδώ και πολλά χρόνια στο γυμνάσιο και ήταν το μόνο μάθημα το οποίο εισήγαγε τους μαθητές στην έννοια της έρευνας και της ομαδοσυνεργατικότητας. Προτείνουμε το μάθημα της τεχνολογίας να παραμείνει ως έχει σήμερα.
Τέλος στην ομάδα προσανατολισμού τεχνολογικών εφαρμογών απουσιάζει μάθημα του τομέα δομικών έργων. Προτείνουμε το μάθημα της Τεχνολογίας δομικών υλικών για τους μαθητές της Α ΕΠΑ.Λ.
Τομέας Δομικών Έργων Σε μια χώρα με έντονη σεισμική δραστηριότητα όπως η Ελλάδα θα ήταν σκόπιμο ο τομέας δομικών έργων όχι να καταργηθεί, αλλά να ενισχυθεί και με πρόσθετα αντικείμενα όπως: 1. Ενίσχυση κτιριακών έργων 2. Συντήρηση δομικών έργων 3. Επισκευές – αποκατάσταση κατασκευών βλαμμένων από σεισμό Επίσης με δεδομένο ότι οι υποψήφιοι κάποιων πολυτεχνικών σχολών καθώς και των αντίστοιχων ΤΕΙ, εξετάζονται στο Αρχιτεκτονικό και στο Ελεύθερο σχέδιο, προτείνουμε να παραμείνουν ως μαθήματα επιλογής το Γραμμικό σχέδιο της Β Γενικού Λυκείου, το Αρχιτεκτονικό της Γ καθώς και το Ελεύθερο σχέδιο ως μαθήματα επιλογής. (αν και μέχρι πρότινος παρουσιαζόταν το φαινόμενο ο υποψήφιος που εξετάζεται σε ελεύθερο και γραμμικό στις Πανελλήνιες, στην Γ λυκείου να έχει δυνατότητα μόνο μιας επιλογής) Το μάθημα της τεχνολογίας είναι μια ολοκληρωμένη Ερευνητική εργασία που υπάρχει εδώ και πολλά χρόνια στο γυμνάσιο και ήταν το μόνο μάθημα το οποίο εισήγαγε τους μαθητές στην έννοια της έρευνας και της ομαδοσυνεργατικότητας. Προτείνουμε το μάθημα της τεχνολογίας να παραμείνει ως έχει σήμερα. Τέλος στην ομάδα προσανατολισμού τεχνολογικών εφαρμογών απουσιάζει μάθημα του τομέα δομικών έργων. Προτείνουμε το μάθημα της Τεχνολογίας δομικών υλικών για τους μαθητές της Α ΕΠΑ.Λ.