• Σχόλιο του χρήστη 'Χρήστος Κ.' | 19 Αυγούστου 2013, 01:40

    Από το νέο ΕΠΑΛ δε μπορεί να απουσιάζουν ειδικότητες του τομέα υγείας καθότι δεν ευσταθεί καμιά επιχειρηματολογία περί επικαλύψεων αντικειμένων και στρεβλώσεων. Όλοι οι μαθητές/μαθήτριες πρέπι να έχουν τη δυνατότητα να επιλέξουν ομάδα προσανατολισμού με στόχο την εξειδίκευση ή την πρόσβαση σε ΤΕΙ για μετέπειτα καρίερα. Προτείνω λοιπόν μια ευέλικτη και ουσαστική αναβάθμιση των εξειδικέυσεων του τομέα της υγείας στα πλαίσια του προτεινόμενου σχεδίου νόμου, με τη θεσμοθέτηση ομάδας προσανατολισμού ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΥΓΕΙΑΣ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΠΡΟΝΟΙΑΣ με ειδικότητες (ΕΠΑΛ) και αντίστοιχες εξειδικεύσεις στο 4ο μεταδευτεροβάθμιο έτος (ΙΕΚ) ως εξής: Α. Βοηθών Νοσηλείας: 1. Ειδικός νοσηλείας επειγόντων περιστατικών - τραυματιολογίας 2. Ειδικός νοσηλείας χειρουργείου. 3. Ειδικός νοσηλείας ατόμων με νευροψυχικές νόσους. 4. Ειδικός νοσηλευτικής φροντίδας ηλικιωμένων. 5. Ειδικός νοσηλείας χρονίως πασχόντων. 6. Ειδικός νοσηλείας ατόμων με νεοπλασματικές ασθένειες. Β. Βοηθών Φυσιοθεραπευτών: 1. Ειδικός Φυσικής αποκατάστασης ενηλίκων - Μαλάκτης. 2. Ειδικός Φυσικής αποκατάστασης ΑΜΕΑ. 3. Ειδικός Φυσικής αποκατάστασης ηλικιωμένων. Γ. Βοηθών Προσχολικής Αγωγής: 1. Ειδικός Προσχολικής Αγωγής ΑΜΕΑ. 2. Ειδικός Προσχολικής Αγωγής - Βρεοφονηπιοκομίας. Δ. Βοηθών Οδοντοτεχνίας: 1. Ειδικός Οδοντικής Τεχνολογίας. Ε. Βοηθών Παρασκευαστών: 1. Ειδικός αναλυτής Ιατρικών και Βιοχημικών εργαστηρίων. 2. Ειδικός αναλυτής βιολογίας - γενετικής. ΣΤ. Βοηθών Φαρμακευτικών Μονάδων: 1. Ειδικός παρασκευής φαρμακευτικών προιόντων. 2. Ειδικός παρασκευής κοσμετολογικών προιόντων. 3. Ιατρικός Επισκέπτης. Ζ. Βοηθών Κοινωνικής Εργασίας: 1. Ειδικός μέριμνας και συμβουλευτικής προβλημάτων της οικογένειας. 2. Ειδικός μέριμνας και συμβουλευτικής χρηστών εξαρτησιογόνων ουσιών. 3. Ειδικός μέριμνας και συμβουλευτικής προβλημάτων της Κοινότητας. Τα ΙΕΚ να αναλάβουν το μεταδευτεροβάθμιο έτος αποκλειστικά με μόνιμο εκπαιδευτικό προσωπικό ή προσωπικό των πινάκων αναπληρωτών του ΥΠΑΙΘ ώστε να μην υπάρχουν στρεβλώσεις επάρκειας, αξιολόγησης και καταλληλότητας του προσωπικού και της εκπαιδευτικής διαδικασίας.