Αλήθεια γιατι τις ονομάζεται ΣΕΚ; Και τι προβλέπεται με τα Σχολικά Εργαστηριακά Κέντρα;
Σε κάθε περίπτωση ειναι λάθος η εισαγωγή της καταρτισης πριν την ολοκληρωση της τυπικής εκπαίδευσης.
Με τον τρόπο αυτό ΔΕΝ θα ειναι δυνατή ούτε η ουσιαστική παροχή κατάρτισης. Νομίζω πως το καλύτερο θα ήταν να ενταχθεί (με τις αναλογες αλλαγές) στο τυπικό εκπαιδευτικό σύστημα.
Το θέμα έχει πολλές προεκτάσεις και εκπαιδευτικές αλλά λκαι διοικητικές οι οποίες δεν αναφέρονται (προγραμματα σπουδών, χρηματοδότηση, βιβλία, καθορισμός αναλυτικών προγραμματων κλπ)
Θα μπορούσαν οι ΣΕΚ να υπάρχουν και να οδηγούν σε εξιδείκευση - καταρτιση (με την ανάλογη πιστοποίηση) όταν μαθητης ολοκληρώσει τις 3 τάξεις του ΕΠΑΛ.
Ετσι αντί για μαθητεία να έχει μια εξιδείκευση σε κάποιο κλάδο στις ΣΕΚ
Ετσι θα έπρεπε να λειτουργούν οι φορείς παροχής μη τυπικής εκπαίδευσης και να προσφέρουν πραγματικά στην καταρτιση και στην δια βιου εκπαίδευση.
Αλήθεια γιατι τις ονομάζεται ΣΕΚ; Και τι προβλέπεται με τα Σχολικά Εργαστηριακά Κέντρα; Σε κάθε περίπτωση ειναι λάθος η εισαγωγή της καταρτισης πριν την ολοκληρωση της τυπικής εκπαίδευσης. Με τον τρόπο αυτό ΔΕΝ θα ειναι δυνατή ούτε η ουσιαστική παροχή κατάρτισης. Νομίζω πως το καλύτερο θα ήταν να ενταχθεί (με τις αναλογες αλλαγές) στο τυπικό εκπαιδευτικό σύστημα. Το θέμα έχει πολλές προεκτάσεις και εκπαιδευτικές αλλά λκαι διοικητικές οι οποίες δεν αναφέρονται (προγραμματα σπουδών, χρηματοδότηση, βιβλία, καθορισμός αναλυτικών προγραμματων κλπ) Θα μπορούσαν οι ΣΕΚ να υπάρχουν και να οδηγούν σε εξιδείκευση - καταρτιση (με την ανάλογη πιστοποίηση) όταν μαθητης ολοκληρώσει τις 3 τάξεις του ΕΠΑΛ. Ετσι αντί για μαθητεία να έχει μια εξιδείκευση σε κάποιο κλάδο στις ΣΕΚ Ετσι θα έπρεπε να λειτουργούν οι φορείς παροχής μη τυπικής εκπαίδευσης και να προσφέρουν πραγματικά στην καταρτιση και στην δια βιου εκπαίδευση.