Κάποια στιγμή πρέπει να σηκώσουμε το κεφάλι μας ψηλά και να δούμε κατάματα την πραγματικότητα! Τι θέλουμε πραγματικά να επιτύχουμε σε αυτό τον τόπο; Θέλουμε να έχουμε μια Δημόσια Τηλεόραση "ΔΤ" που καθημερινά παίζει μόνο ασπρόμαυρες ελληνικές ταινίες; Θέλουμε να έχουμε ένα Δημόσιο Σχολείο όπως ήταν πριν 30+ χρόνια; Δεν γράφουμε πλέον σε πλάκες... σε tablet όμως ναι! Εξάλλου χωρίς την Πληροφορική που τείνετε να εξαφανίσετε από τη Δημόσια Εκπαίδευση ούτε η δυνατότητα αυτής εδώ της Διαβούλευσης δεν θα υπήρχε.
Σύμφωνα με έρευνα του Forbes για τα κορυφαία επαγγέλματα στην Αμερική
http://www.forbes.com/sites/jacquelynsmith/2012/12/06/the-top-jobs-for-2013/2/
στα 15 πρώτα τα 6 (θεσεις 1, 4, 6, 8, 11, 15) είναι επαγγέλματα της επιστήμης της Πληροφορικής.
No. 1 Software Developers (Applications and Systems Software)
No. 4 Computer Systems Analysts
No. 6 Network and Computer Systems Administrators
No. 8 Information Security Analysts, Web Developers and Computer Network Architects
No. 11 Computer Programmers
No. 15 Database Administrators
Τι καταλαβαίνει ένας μαθητής από τα παραπάνω αντικείμενα έπειτα από 12 χρόνια στα ελληνικά θρανία (Δημ - Γυμν - Λύκειο); Τίποτα απολύτως γιατί το Υπουργείο Παιδείας καταργεί την Πληροφορική. Αν το καλύτερο μαθητικό "υλικό" αυτού του τόπου βρίσκεται στα Γενικά Λύκεια και δεν του δίνεται η δυνατότητα από το Πρόγραμμα Σπουδών να αντιληφθεί τον πραγματικό κόσμο του σήμερα και τις ανάγκες της αγοράς εργασίας του σήμερα (πόσο μάλλον του αύριο) τότε είναι ανώφελο. Ο μαθητής αποπροσανατολίζεται, κάνει λάθος επιλογές για Ανώτατη Εκπαίδευση και επιλογή Σχολών και τελικά όταν βγει στην αγορά εργασίας παραμένει στα αζήτητα.
Κάποια στιγμή πρέπει να σηκώσουμε το κεφάλι μας ψηλά και να δούμε κατάματα την πραγματικότητα! Τι θέλουμε πραγματικά να επιτύχουμε σε αυτό τον τόπο; Θέλουμε να έχουμε μια Δημόσια Τηλεόραση "ΔΤ" που καθημερινά παίζει μόνο ασπρόμαυρες ελληνικές ταινίες; Θέλουμε να έχουμε ένα Δημόσιο Σχολείο όπως ήταν πριν 30+ χρόνια; Δεν γράφουμε πλέον σε πλάκες... σε tablet όμως ναι! Εξάλλου χωρίς την Πληροφορική που τείνετε να εξαφανίσετε από τη Δημόσια Εκπαίδευση ούτε η δυνατότητα αυτής εδώ της Διαβούλευσης δεν θα υπήρχε. Σύμφωνα με έρευνα του Forbes για τα κορυφαία επαγγέλματα στην Αμερική http://www.forbes.com/sites/jacquelynsmith/2012/12/06/the-top-jobs-for-2013/2/ στα 15 πρώτα τα 6 (θεσεις 1, 4, 6, 8, 11, 15) είναι επαγγέλματα της επιστήμης της Πληροφορικής. No. 1 Software Developers (Applications and Systems Software) No. 4 Computer Systems Analysts No. 6 Network and Computer Systems Administrators No. 8 Information Security Analysts, Web Developers and Computer Network Architects No. 11 Computer Programmers No. 15 Database Administrators Τι καταλαβαίνει ένας μαθητής από τα παραπάνω αντικείμενα έπειτα από 12 χρόνια στα ελληνικά θρανία (Δημ - Γυμν - Λύκειο); Τίποτα απολύτως γιατί το Υπουργείο Παιδείας καταργεί την Πληροφορική. Αν το καλύτερο μαθητικό "υλικό" αυτού του τόπου βρίσκεται στα Γενικά Λύκεια και δεν του δίνεται η δυνατότητα από το Πρόγραμμα Σπουδών να αντιληφθεί τον πραγματικό κόσμο του σήμερα και τις ανάγκες της αγοράς εργασίας του σήμερα (πόσο μάλλον του αύριο) τότε είναι ανώφελο. Ο μαθητής αποπροσανατολίζεται, κάνει λάθος επιλογές για Ανώτατη Εκπαίδευση και επιλογή Σχολών και τελικά όταν βγει στην αγορά εργασίας παραμένει στα αζήτητα.