ΚΑΤΑΡΓΗΣΑΤΕ εξαιρετικές ειδικότητες και βγάλατε έμπειρους εκπαιδευτικούς σε διαθεσιμότητα και όμως αυτές τις ειδικότητες τις ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΑΤΕ ΠΑΛΙ ΣΤΑ ΣΕΚ (ΔΕΝ πρέπει να είναι ΣΕΚ αλλά ΣΕΕ δηλαδή Σχολής Επαγγελματικής ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ – όπως περιφραστικά λέει το άρθρο 21-και ΟΧΙ κατάρτισης) Ο κοινός νους δεν μπορεί να κατανοήσει αυτή την κίνηση, η οποία κίνηση, μας κάνει ν’ αναρωτιόμαστε ότι: μήπως την αποφασίσατε για να καταφέρετε την μετατροπή των εργασιακών σχέσεων των καθηγητών, από μόνιμη με οργανική, σε ωρομίσθια με 6μηνιαίες συμβάσεις (& μετατροπή απολαβών);;
Πιστεύω ότι ηθικό, σωστό και τίμιο είναι : Στο εκπαιδευτικό προσωπικό των Σ.Ε.Κ. του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων ΠΡΕΠΕΙ ν’ ανήκουν ΟΡΓΑΝΙΚΑ : Οι εκπαιδευτικοί σε διαθεσιμότητα …..
Οι Συνάδελφοι που τέθηκαν σε διαθεσιμότητα πρέπει να επιστρέψουν με οργανικές στα ΣΕΚ όπου υπάρχουν οι ειδικότητες τους.
Η εμπειρία μου από το 1983 επίσης, με ωθεί να επισημάνω, ότι ο Τεχνίτης Αργυροχρυσοχοΐας (ειδικότητα με α/α 2) και ο Τεχνίτης Κοσμήματος (ειδικότητα με α/α 3) στο άρθρο 21 στην γ΄ ομάδα προσανατολισμού εφαρμοσμένων τεχνών & καλλιτεχνικών σπουδών, ανήκουν ακριβώς στην ίδια ειδικότητα, όσο για το μεταλλοτεχνίας είναι πολύ γενικό και αόριστο για την ειδίκευση στο κόσμημα.
Μία επισήμανση η οποία πρέπει να ληφθεί ιδιαιτέρως υπ’ όψιν είναι ότι στην ειδικότητα Αργυροχρυσοχοΐας υπάρχουν ΜΟΝΟ εκπαιδευτικοί ΔΕ01.15 και ΤΕ01.25. Δεν υφίστανται ανώτερου πτυχίου εκπαιδευτικοί (διότι δεν υπάρχει η ειδικότητα στην τριτοβάθμια εκπ/ση – εκ παραδρομής έγινε η σύσταση του κλάδου ΠΕ18-34). Όπως επίσης ότι στην συγκεκριμένη ειδικότητα δεν προβλέπεται και δεν προκηρύχτηκε ποτέ ΑΣΕΠ,
ΚΑΤΑΡΓΗΣΑΤΕ εξαιρετικές ειδικότητες και βγάλατε έμπειρους εκπαιδευτικούς σε διαθεσιμότητα και όμως αυτές τις ειδικότητες τις ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΑΤΕ ΠΑΛΙ ΣΤΑ ΣΕΚ (ΔΕΝ πρέπει να είναι ΣΕΚ αλλά ΣΕΕ δηλαδή Σχολής Επαγγελματικής ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ – όπως περιφραστικά λέει το άρθρο 21-και ΟΧΙ κατάρτισης) Ο κοινός νους δεν μπορεί να κατανοήσει αυτή την κίνηση, η οποία κίνηση, μας κάνει ν’ αναρωτιόμαστε ότι: μήπως την αποφασίσατε για να καταφέρετε την μετατροπή των εργασιακών σχέσεων των καθηγητών, από μόνιμη με οργανική, σε ωρομίσθια με 6μηνιαίες συμβάσεις (& μετατροπή απολαβών);; Πιστεύω ότι ηθικό, σωστό και τίμιο είναι : Στο εκπαιδευτικό προσωπικό των Σ.Ε.Κ. του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων ΠΡΕΠΕΙ ν’ ανήκουν ΟΡΓΑΝΙΚΑ : Οι εκπαιδευτικοί σε διαθεσιμότητα ….. Οι Συνάδελφοι που τέθηκαν σε διαθεσιμότητα πρέπει να επιστρέψουν με οργανικές στα ΣΕΚ όπου υπάρχουν οι ειδικότητες τους. Η εμπειρία μου από το 1983 επίσης, με ωθεί να επισημάνω, ότι ο Τεχνίτης Αργυροχρυσοχοΐας (ειδικότητα με α/α 2) και ο Τεχνίτης Κοσμήματος (ειδικότητα με α/α 3) στο άρθρο 21 στην γ΄ ομάδα προσανατολισμού εφαρμοσμένων τεχνών & καλλιτεχνικών σπουδών, ανήκουν ακριβώς στην ίδια ειδικότητα, όσο για το μεταλλοτεχνίας είναι πολύ γενικό και αόριστο για την ειδίκευση στο κόσμημα. Μία επισήμανση η οποία πρέπει να ληφθεί ιδιαιτέρως υπ’ όψιν είναι ότι στην ειδικότητα Αργυροχρυσοχοΐας υπάρχουν ΜΟΝΟ εκπαιδευτικοί ΔΕ01.15 και ΤΕ01.25. Δεν υφίστανται ανώτερου πτυχίου εκπαιδευτικοί (διότι δεν υπάρχει η ειδικότητα στην τριτοβάθμια εκπ/ση – εκ παραδρομής έγινε η σύσταση του κλάδου ΠΕ18-34). Όπως επίσης ότι στην συγκεκριμένη ειδικότητα δεν προβλέπεται και δεν προκηρύχτηκε ποτέ ΑΣΕΠ,