Αξιότιμε κύριε Υπουργέ,
σας παραθέτω τις παρακάτω παρατηρήσεις μου με την παράκληση να τις λάβετε σοβαρά υπόψη:
Στο (δ) (Ο σεβασμός των ανθρωπίνων δικαιωμάτων, της διαφορετικότητας και της πολιτισμικής ετερότητας στο πλαίσιο μιας πολυπολιτισμικής κοινωνίας)
να προστεθεί: ο σεβασμός του περιβάλλοντος.
στο (ε) (Η ενδυνάμωση των αξιών της ελευθερίας, της δημοκρατίας, της συλλογικότητας και της αλληλεγγύης και η διαμόρφωση συνείδησης ενεργού πολίτη)
να προστεθεί: η ενδυνάμωση των αξιών της αυτογνωσίας και της αυτοεκτίμησης.
Το (ι) (Η καλλιέργεια δεξιοτήτων που θα διευκολύνουν την πρόσβαση των μαθητών στην αγορά εργασίας)
να τροποποιηθεί σε: Η καλλιέργεια δεξιοτήτων, ανάδειξη και ενδυνάμωση κλίσεων που θα διευκολύνουν την πρόσβαση των μαθητών στην αγορά εργασίας.
Και κάποια ερωτήματα προς απάντηση και προβληματισμό:
κύριε Υπουργέ,
- από μία Δημόσια Διαβούλευση επί του σχεδίου νόμου «Αναδιάρθρωση της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης και Λοιπές Διατάξεις αρμοδιότητας Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων» θεωρείτε ορθό να απουσιάζουν οι σκοποί του Γυμνασίου και λοιπές διατάξεις που το αφορούν;
- Οι διατάξεις που αφορούν την πρωτοβάθμια εκπαίδευση δεν χρήζουν δημόσιας διαβούλευσης και αναθεώρησης;
- Οι διατάξεις που αφορούν την διοικητική λειτουργία του ΥΠΑΙΘ και όλων των υποτμημάτων του δεν χρήζουν δημόσιας διαβούλευσης και αναθεώρησης;
με εκτίμηση
Αξιότιμε κύριε Υπουργέ, σας παραθέτω τις παρακάτω παρατηρήσεις μου με την παράκληση να τις λάβετε σοβαρά υπόψη: Στο (δ) (Ο σεβασμός των ανθρωπίνων δικαιωμάτων, της διαφορετικότητας και της πολιτισμικής ετερότητας στο πλαίσιο μιας πολυπολιτισμικής κοινωνίας) να προστεθεί: ο σεβασμός του περιβάλλοντος. στο (ε) (Η ενδυνάμωση των αξιών της ελευθερίας, της δημοκρατίας, της συλλογικότητας και της αλληλεγγύης και η διαμόρφωση συνείδησης ενεργού πολίτη) να προστεθεί: η ενδυνάμωση των αξιών της αυτογνωσίας και της αυτοεκτίμησης. Το (ι) (Η καλλιέργεια δεξιοτήτων που θα διευκολύνουν την πρόσβαση των μαθητών στην αγορά εργασίας) να τροποποιηθεί σε: Η καλλιέργεια δεξιοτήτων, ανάδειξη και ενδυνάμωση κλίσεων που θα διευκολύνουν την πρόσβαση των μαθητών στην αγορά εργασίας. Και κάποια ερωτήματα προς απάντηση και προβληματισμό: κύριε Υπουργέ, - από μία Δημόσια Διαβούλευση επί του σχεδίου νόμου «Αναδιάρθρωση της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης και Λοιπές Διατάξεις αρμοδιότητας Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων» θεωρείτε ορθό να απουσιάζουν οι σκοποί του Γυμνασίου και λοιπές διατάξεις που το αφορούν; - Οι διατάξεις που αφορούν την πρωτοβάθμια εκπαίδευση δεν χρήζουν δημόσιας διαβούλευσης και αναθεώρησης; - Οι διατάξεις που αφορούν την διοικητική λειτουργία του ΥΠΑΙΘ και όλων των υποτμημάτων του δεν χρήζουν δημόσιας διαβούλευσης και αναθεώρησης; με εκτίμηση