Είναι αδιανόητο στη σημερινή εποχή να μη διδάσκονται υποχρεωτικά μαθήματα πληροφορικής στο (Νέο) Λύκειο, το οποίο γυρίζει σε εποχές που δεν υπήρχαν υπολογιστές. Το μάθημα της Ανάπτυξης Εφαρμογών ειδικότερα, βοηθά στην κριτική – μεθοδική σκέψη των μαθητών (υποψήφιων φοιτητών – σπουδαστών) και δεν βασίζεται στην αποστήθιση – παπαγαλία. Πιστεύω ότι το μάθημα είναι απολύτως απαραίτητο όχι μόνο για τους μαθητές που επιθυμούν σπουδές στην πληροφορική, αλλά και για όλους τους μαθητές που επιθυμούν σπουδές σε θετικές επιστήμες – Πολυτεχνικές σχολές (και όχι μόνο).
Είναι αδιανόητο στη σημερινή εποχή να μη διδάσκονται υποχρεωτικά μαθήματα πληροφορικής στο (Νέο) Λύκειο, το οποίο γυρίζει σε εποχές που δεν υπήρχαν υπολογιστές. Το μάθημα της Ανάπτυξης Εφαρμογών ειδικότερα, βοηθά στην κριτική – μεθοδική σκέψη των μαθητών (υποψήφιων φοιτητών – σπουδαστών) και δεν βασίζεται στην αποστήθιση – παπαγαλία. Πιστεύω ότι το μάθημα είναι απολύτως απαραίτητο όχι μόνο για τους μαθητές που επιθυμούν σπουδές στην πληροφορική, αλλά και για όλους τους μαθητές που επιθυμούν σπουδές σε θετικές επιστήμες – Πολυτεχνικές σχολές (και όχι μόνο).