Η κατάργηση της πληροφορικής από το λύκειο είναι ένα μεγάλο σφάλμα. Η επαφή των μαθητών με την πληροφορική δεν μπορεί να περιορίζεται μόνο στο δημοτικό και στο γυμνάσιο αλλά πρέπει να συνεχίζεται -και μάλιστα με αναβαθμισμένο ρόλο στα πλαίσια και της εφαρμογής των νέων τεχνολογιών στην εκπαίδευση- έτσι ώστε να δίνει και την ευκαιρία στους μαθητές να τη γνωρίσουν και να την επιλέξουν ως αντικείμενο σπουδών και σε ανώτατο επίπεδο. Αν κάτι μπορεί ακόμη αυτή η χώρα να επιδιώξει στ πλαίσια της ανάπτυξης είναι η δημιουργία και η υποστήριξη ικανών επιστημόνων στο χώρο των νέων τεχνολογιών, όπως πολύ αποτελεσματικά έχει κάνει και στο παρελθόν. Το πρόγραμμα σπουδών του γενικού λυκείου δεν μπορεί να μην αντικατοπτρίζει τις κατευθύνσεις που έχει η εκπαιδευτική πολιτική και είναι λάθος η επιστήμη της πληροφορικής να μην περιλαμβάνεται σε αυτό.
Η κατάργηση της πληροφορικής από το λύκειο είναι ένα μεγάλο σφάλμα. Η επαφή των μαθητών με την πληροφορική δεν μπορεί να περιορίζεται μόνο στο δημοτικό και στο γυμνάσιο αλλά πρέπει να συνεχίζεται -και μάλιστα με αναβαθμισμένο ρόλο στα πλαίσια και της εφαρμογής των νέων τεχνολογιών στην εκπαίδευση- έτσι ώστε να δίνει και την ευκαιρία στους μαθητές να τη γνωρίσουν και να την επιλέξουν ως αντικείμενο σπουδών και σε ανώτατο επίπεδο. Αν κάτι μπορεί ακόμη αυτή η χώρα να επιδιώξει στ πλαίσια της ανάπτυξης είναι η δημιουργία και η υποστήριξη ικανών επιστημόνων στο χώρο των νέων τεχνολογιών, όπως πολύ αποτελεσματικά έχει κάνει και στο παρελθόν. Το πρόγραμμα σπουδών του γενικού λυκείου δεν μπορεί να μην αντικατοπτρίζει τις κατευθύνσεις που έχει η εκπαιδευτική πολιτική και είναι λάθος η επιστήμη της πληροφορικής να μην περιλαμβάνεται σε αυτό.