Στο σχέδιο νόμου ο τομέας των Δομικών έχει μόνο μια ειδικότητα αν και είναι πολύ σημαντικός.
Είναι θεμελιώδους σημασίας για τις υποδομές και την ανάπτυξη της χώρας μας σε πολλά επίπεδα (δρόμοι, λιμάνια, πολεοδομική, κτιριολογική και ενεργειακή αναβάθμιση, τοπογραφική καταγραφή κ.α.).
Ο τομέας των Δομικών θα μπορούσε να εισάγει τη λογική της πρόληψης μέσω του κατάλληλου σχεδιασμού έργων "στο πλαίσιο της εθνικής και κοινοτικής πολιτικής και νομοθεσίας, για την προστασία του περιβάλλοντος και την αειφόρο ανάπτυξη".
Προτείνω:
1) Την διεύρυνση του τομέα με τις παρακάτω ειδικότητες (μαζί με την ήδη υπάρχουσα στο σχέδιο νόμου):
- Τεχνικός Βιοκλιματικών Κτιριακών Έργων
- Τεχνικός Έργων Υποδομής
2) την εισαγωγή ενός μαθήματος, στην ομάδα προσανατολισμού Τεχνολογικών εφαρμογών της Α΄ τάξης ΕΠΑΛ, με όνομα :
«Αρχές σχεδιασμού και υλοποίησης σύγχρονων δομικών έργων»
Το μάθημα να εισάγει τον μαθητή σε βασικές αρχές ανάλυσης - σύνθεσης δομικών έργων και στις βασικές αρχές περιβαλλοντικού σχεδιασμού τους.
3) Να παραμείνει το μάθημα της Τεχνολογίας στο Γυμνάσιο.
Στο σχέδιο νόμου ο τομέας των Δομικών έχει μόνο μια ειδικότητα αν και είναι πολύ σημαντικός. Είναι θεμελιώδους σημασίας για τις υποδομές και την ανάπτυξη της χώρας μας σε πολλά επίπεδα (δρόμοι, λιμάνια, πολεοδομική, κτιριολογική και ενεργειακή αναβάθμιση, τοπογραφική καταγραφή κ.α.). Ο τομέας των Δομικών θα μπορούσε να εισάγει τη λογική της πρόληψης μέσω του κατάλληλου σχεδιασμού έργων "στο πλαίσιο της εθνικής και κοινοτικής πολιτικής και νομοθεσίας, για την προστασία του περιβάλλοντος και την αειφόρο ανάπτυξη". Προτείνω: 1) Την διεύρυνση του τομέα με τις παρακάτω ειδικότητες (μαζί με την ήδη υπάρχουσα στο σχέδιο νόμου): - Τεχνικός Βιοκλιματικών Κτιριακών Έργων - Τεχνικός Έργων Υποδομής 2) την εισαγωγή ενός μαθήματος, στην ομάδα προσανατολισμού Τεχνολογικών εφαρμογών της Α΄ τάξης ΕΠΑΛ, με όνομα : «Αρχές σχεδιασμού και υλοποίησης σύγχρονων δομικών έργων» Το μάθημα να εισάγει τον μαθητή σε βασικές αρχές ανάλυσης - σύνθεσης δομικών έργων και στις βασικές αρχές περιβαλλοντικού σχεδιασμού τους. 3) Να παραμείνει το μάθημα της Τεχνολογίας στο Γυμνάσιο.