Καλημέρα και από εμένα...
Βλέπω όλες αυτές τις ημέρες πολυ κόσμο (Εκπαιδευτικοί, Γονείς, Μαθητές) που προσπαθεί να αποδείξει το αυτονόητο.
Η Πληροφορική θα πρέπει να υπάρχει στο Λύκειο!!!
Είναι πολύ δύσκολο τελικά να πείσεις κάποιον να πιστέψει στα ίδια του τα λόγια...
Αγαπητέ κύριε Υπουργέ, οι επιταγές της Ε.Ε. είναι σαφείς:
"Ε.Ε. – Απαιτείται μεγαλύτερη έμφαση στην πληροφορική και στις επιχειρηματικές δεξιότητες στα σχολεία". Σας παραθέτω και το link, μήπως και δεν έχει πέσει στην αντίληψή σας.
http://xenesglosses.eu/2013/08/e-e-apaiteitai-megalyteri-emfasi-stin/
Εσείς τι πάτε να κάνετε; Να μας καταστήσετε ουραγούς της Ευρώπης; Όταν τα παιδιά στην Ευρώπη μαθαίνουν Σχεδιασμό Ιστοσελίδων, Δίκτυα και Πολυμέσα, τα δικά μας θα μαθαίνουν μόνο Word και Excel; Γιατί; Για να γίνουν οι γραμματείς των Ευρωπαίων; Νομίζω ότι ακόμα και στον πιο αδαή υπάρχει σαφής διαχωρισμός ανάμεσα στη ΧΡΗΣΗ και την ΕΠΙΣΤΗΜΗ της Πληροφορικής.
Η χρήση καλώς διδάσκεται μέχρι το Γυμνάσιο και το πιστοποιητικό καλώς θα αποκτάται. Η 1 ώρα ήταν κοροϊδία έτσι και αλλιώς μέχρι τώρα. Στα φροντιστήρια κάνουν τουλάχιστον 6 ώρες την εβδομάδα. Δε μπορούμε από τους καθηγητές του Δημοσίου να διδάξουν τα ίδια πράγματα με τους διπλάσιους μαθητές μέσα σε μία ώρα.
Η ΕΠΙΣΤΗΜΗ της Πληρορορικής όμως είναι κάτι τελείως διαφορετικό και εξαιρετικά σύγχρονο. Και δε μπορεί να διδαχθεί ούτε στο Δημοτικό ούτε στο Γυμνάσιο (στο οποίο ίσως γίνεται μια παιγνωίδης εισαγωγή σε αυτή). Η ΕΠΙΣΤΗΜΗ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ αφορά αποκλειστικά στο Λύκειο. Οι ώρες διδασκαλίας του μαθήματος του ΑΕΠΠ ήταν εξαιρετικά λίγες, δεδομένου ότι πρόκειται για μεικτό μάθημα (θεωρητικό και εργαστηριακό).
Η διόρθωση στο σχέδιό σας είναι απλή.
1)Οι εφαρμογές Πληροφορικής ως μαθηματα Γενικής Παιδείας θα πρέπει να διατρέχουν όλο το Λύκειο (όπως γινεται σε όλα τα Προγράμματα Σπουδών της Ε.Ε. και όλων των αναπτυγμένων χωρών). Εκτενείς αναφορές σε αυτά υπάρχουν και σε σχετικό υπόμνημα που έχει υποβάλλει Η Πανεπιστημιακή Κοινότητα, τόσο στη Διαβούλευση, όσο και στα ΜΜΕ.
2)Τα παιδιά που θα επιλέγουν επιστήμες υγείας θα διδάσκονται και θα εξετάζονται στη Χημεία.
3)Τα παιδιά που θα επιλέγουν Σχολές Πληροφρικής, Πολυτεχνικές, Μαθηματικών, Ηλεκτρονικής κτλ θα διδάσκονται και θα εξεταζονται στην ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ.
Δε θα σας κουράσω άλλο. Θα σας φέρω απλα΄αντιμέτωπους με τα ίδια σας τα λόγια:
http://www.skai.gr/news/finance/article/230593/samaras-sunadisi-me-nokia-siemens-networks-simaia-i-prospatheia-gia-anaptuxi1/
«Είναι γεγονός ότι η παρουσία μας εδώ, με το Κέντρο Έρευνας και Ανάπτυξης, είναι μεγάλη και σχεδιάζουμε με την υποστήριξη της ελληνικής κυβέρνησης, η οποία μας βοήθησε ιδιαιτέρως, να μεγαλώσουμε επιπλέον την ομάδα μας εδώ στην Ελλάδα. Ενδιαφερόμαστε να προσλάβουμε επιπλέον ανθρώπινο δυναμικό, ιδιαίτερα ειδικούς ΜΗΧΑΝΙΚΟΥΣ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ ΚΑΙ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ», δήλωσε από την πλευρά του ο Μπάρι Φρέντς, μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου της Nokia Siemens Network.
«Σε αυτούς τους επιστήμονες (ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ) και τις ικανότητές τους επενδύουμε, και με αυτές τις επενδύσεις θα ξεπεράσει ο τόπος την κρίση» ανέφερε χαρακτηριστικά ο κ. Σαμαράς. «Προχωράμε με σημαία μας την προσπάθεια για ανάπτυξη», συμπλήρωσε.
Θα υπονομεύσουμε μόνοι μας το μέλλον των παιδιών μας και μια από τις λιγοστές ευκαιρίες να μειώσουμε την ανεργία και να φέρουμε την ανάπτυξη;Ποια ανάπτυξη ευαγγελίζεστε τότε κύριε Υπουργέ και κύριε Πρωθυπουργέ;
Η κατάργηση των μαθημάτων Πληροφορικής, μπορεί να συνάδει στατιστικά και να συμβάλλει στις απολύσεις εκπαιδευτικών που σκοπεύετε να κάνετε, όμως επηρρεάζει πολύ περισσότερο την πιο ευαίσθητη και ελπιδοφόρα μερίδα του πληθυσμού μας. ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΑΣ!Βρείτε πόρους από αλλού! Η εκπαίδευση είναι η μόνη μας Ελπίδα και δε μπορεί να γίνει ΦΘΗΝΗ!
Ψηφιακά Αναλφάβητοι δε χωράνε στην Ελλάδα του 2013!
Ψηφιακό Σχολείο δεν υπάρχει χωρίς την ΕΠΙΣΤΗΜΗ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ!
Η ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ δεν είναι Facebook!
Καλημέρα και από εμένα... Βλέπω όλες αυτές τις ημέρες πολυ κόσμο (Εκπαιδευτικοί, Γονείς, Μαθητές) που προσπαθεί να αποδείξει το αυτονόητο. Η Πληροφορική θα πρέπει να υπάρχει στο Λύκειο!!! Είναι πολύ δύσκολο τελικά να πείσεις κάποιον να πιστέψει στα ίδια του τα λόγια... Αγαπητέ κύριε Υπουργέ, οι επιταγές της Ε.Ε. είναι σαφείς: "Ε.Ε. – Απαιτείται μεγαλύτερη έμφαση στην πληροφορική και στις επιχειρηματικές δεξιότητες στα σχολεία". Σας παραθέτω και το link, μήπως και δεν έχει πέσει στην αντίληψή σας. http://xenesglosses.eu/2013/08/e-e-apaiteitai-megalyteri-emfasi-stin/ Εσείς τι πάτε να κάνετε; Να μας καταστήσετε ουραγούς της Ευρώπης; Όταν τα παιδιά στην Ευρώπη μαθαίνουν Σχεδιασμό Ιστοσελίδων, Δίκτυα και Πολυμέσα, τα δικά μας θα μαθαίνουν μόνο Word και Excel; Γιατί; Για να γίνουν οι γραμματείς των Ευρωπαίων; Νομίζω ότι ακόμα και στον πιο αδαή υπάρχει σαφής διαχωρισμός ανάμεσα στη ΧΡΗΣΗ και την ΕΠΙΣΤΗΜΗ της Πληροφορικής. Η χρήση καλώς διδάσκεται μέχρι το Γυμνάσιο και το πιστοποιητικό καλώς θα αποκτάται. Η 1 ώρα ήταν κοροϊδία έτσι και αλλιώς μέχρι τώρα. Στα φροντιστήρια κάνουν τουλάχιστον 6 ώρες την εβδομάδα. Δε μπορούμε από τους καθηγητές του Δημοσίου να διδάξουν τα ίδια πράγματα με τους διπλάσιους μαθητές μέσα σε μία ώρα. Η ΕΠΙΣΤΗΜΗ της Πληρορορικής όμως είναι κάτι τελείως διαφορετικό και εξαιρετικά σύγχρονο. Και δε μπορεί να διδαχθεί ούτε στο Δημοτικό ούτε στο Γυμνάσιο (στο οποίο ίσως γίνεται μια παιγνωίδης εισαγωγή σε αυτή). Η ΕΠΙΣΤΗΜΗ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ αφορά αποκλειστικά στο Λύκειο. Οι ώρες διδασκαλίας του μαθήματος του ΑΕΠΠ ήταν εξαιρετικά λίγες, δεδομένου ότι πρόκειται για μεικτό μάθημα (θεωρητικό και εργαστηριακό). Η διόρθωση στο σχέδιό σας είναι απλή. 1)Οι εφαρμογές Πληροφορικής ως μαθηματα Γενικής Παιδείας θα πρέπει να διατρέχουν όλο το Λύκειο (όπως γινεται σε όλα τα Προγράμματα Σπουδών της Ε.Ε. και όλων των αναπτυγμένων χωρών). Εκτενείς αναφορές σε αυτά υπάρχουν και σε σχετικό υπόμνημα που έχει υποβάλλει Η Πανεπιστημιακή Κοινότητα, τόσο στη Διαβούλευση, όσο και στα ΜΜΕ. 2)Τα παιδιά που θα επιλέγουν επιστήμες υγείας θα διδάσκονται και θα εξετάζονται στη Χημεία. 3)Τα παιδιά που θα επιλέγουν Σχολές Πληροφρικής, Πολυτεχνικές, Μαθηματικών, Ηλεκτρονικής κτλ θα διδάσκονται και θα εξεταζονται στην ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ. Δε θα σας κουράσω άλλο. Θα σας φέρω απλα΄αντιμέτωπους με τα ίδια σας τα λόγια: http://www.skai.gr/news/finance/article/230593/samaras-sunadisi-me-nokia-siemens-networks-simaia-i-prospatheia-gia-anaptuxi1/ «Είναι γεγονός ότι η παρουσία μας εδώ, με το Κέντρο Έρευνας και Ανάπτυξης, είναι μεγάλη και σχεδιάζουμε με την υποστήριξη της ελληνικής κυβέρνησης, η οποία μας βοήθησε ιδιαιτέρως, να μεγαλώσουμε επιπλέον την ομάδα μας εδώ στην Ελλάδα. Ενδιαφερόμαστε να προσλάβουμε επιπλέον ανθρώπινο δυναμικό, ιδιαίτερα ειδικούς ΜΗΧΑΝΙΚΟΥΣ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ ΚΑΙ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ», δήλωσε από την πλευρά του ο Μπάρι Φρέντς, μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου της Nokia Siemens Network. «Σε αυτούς τους επιστήμονες (ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ) και τις ικανότητές τους επενδύουμε, και με αυτές τις επενδύσεις θα ξεπεράσει ο τόπος την κρίση» ανέφερε χαρακτηριστικά ο κ. Σαμαράς. «Προχωράμε με σημαία μας την προσπάθεια για ανάπτυξη», συμπλήρωσε. Θα υπονομεύσουμε μόνοι μας το μέλλον των παιδιών μας και μια από τις λιγοστές ευκαιρίες να μειώσουμε την ανεργία και να φέρουμε την ανάπτυξη;Ποια ανάπτυξη ευαγγελίζεστε τότε κύριε Υπουργέ και κύριε Πρωθυπουργέ; Η κατάργηση των μαθημάτων Πληροφορικής, μπορεί να συνάδει στατιστικά και να συμβάλλει στις απολύσεις εκπαιδευτικών που σκοπεύετε να κάνετε, όμως επηρρεάζει πολύ περισσότερο την πιο ευαίσθητη και ελπιδοφόρα μερίδα του πληθυσμού μας. ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΑΣ!Βρείτε πόρους από αλλού! Η εκπαίδευση είναι η μόνη μας Ελπίδα και δε μπορεί να γίνει ΦΘΗΝΗ! Ψηφιακά Αναλφάβητοι δε χωράνε στην Ελλάδα του 2013! Ψηφιακό Σχολείο δεν υπάρχει χωρίς την ΕΠΙΣΤΗΜΗ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ! Η ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ δεν είναι Facebook!