Aπό πότε οι ανθρωπιστικές επιστήμες θεωρούνται αναχρονιστικές και ξεπερασμένες;Ποιος πιστεύει ότι οι ειδικότητες των ΕΠΑΛ Β.Βρεφονηπιοκόμων και ιατρικών εργαστηρίων είναι περιττές και δεν εξασφαλίζουν επαγγελματικά δικαιώματα ώστε ο μαθητής να εργάζεται με αξιοπρέπεια όταν αποφοιτήσει;Γιατί τα ιδιωτικά ΙΕΚ που είναι εταιρείες, τις διαφημίζουν και τις προβάλλουν σαν το φιλέτο τους;
Μήπως πρέπει να αναθεωρήσετε κ.υπουργέ εξετάζοντας πιο προσεκτικά πόσους μαθητές(κυρίως κορίτσια) εξαιρείται από τη δευτεροβάθμια εκπαίδευση και τους οδηγείτε με μαθηματική ακρίβεια στο να γίνουν ανειδίκευτοιεργάτες χωρίς στοιχειώδη παιδεία;
Αν θες να "εξαφανίσεις" ένα έθνος ξεκινάς από την υγεία και την παιδεία.ΟΧΙ στην κατάργηση των ειδικοτήτων Υγείας-Πρόνοιας.
Aπό πότε οι ανθρωπιστικές επιστήμες θεωρούνται αναχρονιστικές και ξεπερασμένες;Ποιος πιστεύει ότι οι ειδικότητες των ΕΠΑΛ Β.Βρεφονηπιοκόμων και ιατρικών εργαστηρίων είναι περιττές και δεν εξασφαλίζουν επαγγελματικά δικαιώματα ώστε ο μαθητής να εργάζεται με αξιοπρέπεια όταν αποφοιτήσει;Γιατί τα ιδιωτικά ΙΕΚ που είναι εταιρείες, τις διαφημίζουν και τις προβάλλουν σαν το φιλέτο τους; Μήπως πρέπει να αναθεωρήσετε κ.υπουργέ εξετάζοντας πιο προσεκτικά πόσους μαθητές(κυρίως κορίτσια) εξαιρείται από τη δευτεροβάθμια εκπαίδευση και τους οδηγείτε με μαθηματική ακρίβεια στο να γίνουν ανειδίκευτοιεργάτες χωρίς στοιχειώδη παιδεία; Αν θες να "εξαφανίσεις" ένα έθνος ξεκινάς από την υγεία και την παιδεία.ΟΧΙ στην κατάργηση των ειδικοτήτων Υγείας-Πρόνοιας.