Η κατάργηση της Πληροφορικής σίγουρα δεν οδηγεί στο νέο Ψηφιακό σχολείο.
Ο Βαθμός Προαγωγής και Απόλυσης γνωρίζουμε καλά ότι δεν μπορεί να είναι αντικειμενικός.
Αν θέλουμε ένα Λύκειο που να προσφέρει παιδεία, ας βγάλουμε τις εξετάσεις από το Λύκειο και ας δημιουργήσουμε ένα τέταρτο προπαρασκευαστικό έτος με όλα τα μαθήματα που απαιτούνται για τις Πανελλήνιες εξετάσεις (σχέδιο κ.λ.π)
Η κατάργηση της Πληροφορικής σίγουρα δεν οδηγεί στο νέο Ψηφιακό σχολείο. Ο Βαθμός Προαγωγής και Απόλυσης γνωρίζουμε καλά ότι δεν μπορεί να είναι αντικειμενικός. Αν θέλουμε ένα Λύκειο που να προσφέρει παιδεία, ας βγάλουμε τις εξετάσεις από το Λύκειο και ας δημιουργήσουμε ένα τέταρτο προπαρασκευαστικό έτος με όλα τα μαθήματα που απαιτούνται για τις Πανελλήνιες εξετάσεις (σχέδιο κ.λ.π)