Η πρόταση για κατάργηση μαθημάτων πληροφορικής στο Νέο Λύκειο, είναι ένα τεράστιο λάθος που θα βρεθεί μπροστά μας, τόσο στο χώρο της εκπαίδευσης, όσο και πιο σημαντικό στην ίδια την κοινωνία.
Ο αλγοριθμικός τρόπος σκέψης και οργάνωσης που καλλιεργείται μέσα από την επιστήμη της Πληροφορικής, είναι απαραίτητος σε όλες τις άλλες επιστήμες σήμερα είτε είναι Θεωρητικές είτε Θετικές-Τεχνολογικές, αλλά και στη συνολική δόμηση και δράση σε ένα σύγχρονο κράτος.
Στην Κοινωνία της Πληροφορίας και της Γνώσης, η Πληροφορική όχι μόνο δεν περισσεύει, αλλά πρέπει να προωθείται και να ενισχύεται.
Η πρόταση για κατάργηση μαθημάτων πληροφορικής στο Νέο Λύκειο, είναι ένα τεράστιο λάθος που θα βρεθεί μπροστά μας, τόσο στο χώρο της εκπαίδευσης, όσο και πιο σημαντικό στην ίδια την κοινωνία. Ο αλγοριθμικός τρόπος σκέψης και οργάνωσης που καλλιεργείται μέσα από την επιστήμη της Πληροφορικής, είναι απαραίτητος σε όλες τις άλλες επιστήμες σήμερα είτε είναι Θεωρητικές είτε Θετικές-Τεχνολογικές, αλλά και στη συνολική δόμηση και δράση σε ένα σύγχρονο κράτος. Στην Κοινωνία της Πληροφορίας και της Γνώσης, η Πληροφορική όχι μόνο δεν περισσεύει, αλλά πρέπει να προωθείται και να ενισχύεται.