Αναφέρομαι στο μάθημα της γεωλογίας το οποίο διδασκόταν κατά το παρελθόν μία ώρα στην Α! Λυκείου και καταργήθηκε.
Με την νέα διάρθρωση των εκπαιδευτικών προγραμμάτων, την ανασύνταξη των νέων αναλυτικών αλλά και των ωρολογίων προγραμμάτων, όσο και την συγγραφή νέων διδακτικών βιβλίων θεωρώ ότι θα πρέπει να συμπεριληφθεί η γεωλογία στις φυσικές επιστήμες που θα διδάσκονται σαν διακριτό μάθημα στο Λύκειο.
Εξ άλλου για την Φυσική, την Χημεία και την Βιολογία αυτό προβλέπεται.
Όσον αφορά την γεωλογία σαν επιστήμη να ληφθεί υπ’ όψιν ότι και αυτή ακολουθεί κοινή μεθοδολογική προσέγγιση με τις άλλες φυσικές επιστήμες και βασίζεται σε κοινές αρχές που διέπουν την μελέτη της εξέλιξης των γεωλογικών φαινομένων.
Κατά τα λοιπά είναι προφανές ότι το αντικείμενό της γεωλογίας μπορεί να διαχέεται μέσο της μελέτης του περιβάλλοντος, ή της γεωγραφίας και στις υπόλοιπες τάξεις του δημοτικού και του γυμνασίου για προπαρασκευαστικούς κυρίως εκπαιδευτικούς σκοπούς γεγονός όμως που δεν καλύπτει στο ελάχιστο τις απαραίτητες γεωλογικές γνώσεις του αυριανού πολίτη.
Αναφέρομαι στο μάθημα της γεωλογίας το οποίο διδασκόταν κατά το παρελθόν μία ώρα στην Α! Λυκείου και καταργήθηκε. Με την νέα διάρθρωση των εκπαιδευτικών προγραμμάτων, την ανασύνταξη των νέων αναλυτικών αλλά και των ωρολογίων προγραμμάτων, όσο και την συγγραφή νέων διδακτικών βιβλίων θεωρώ ότι θα πρέπει να συμπεριληφθεί η γεωλογία στις φυσικές επιστήμες που θα διδάσκονται σαν διακριτό μάθημα στο Λύκειο. Εξ άλλου για την Φυσική, την Χημεία και την Βιολογία αυτό προβλέπεται. Όσον αφορά την γεωλογία σαν επιστήμη να ληφθεί υπ’ όψιν ότι και αυτή ακολουθεί κοινή μεθοδολογική προσέγγιση με τις άλλες φυσικές επιστήμες και βασίζεται σε κοινές αρχές που διέπουν την μελέτη της εξέλιξης των γεωλογικών φαινομένων. Κατά τα λοιπά είναι προφανές ότι το αντικείμενό της γεωλογίας μπορεί να διαχέεται μέσο της μελέτης του περιβάλλοντος, ή της γεωγραφίας και στις υπόλοιπες τάξεις του δημοτικού και του γυμνασίου για προπαρασκευαστικούς κυρίως εκπαιδευτικούς σκοπούς γεγονός όμως που δεν καλύπτει στο ελάχιστο τις απαραίτητες γεωλογικές γνώσεις του αυριανού πολίτη.