ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΠΟΦΑΣΙΣΟΥΜΕ ΩΣ ΛΑΟΣ ΑΝ ΕΠΙΘΥΜΟΥΜΕ ΝΑ ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΟΥΜΕ ΤΗΝ ΕΞΕΛΙΞΗ, ΤΗΝ ΠΡΟΟΔΟ, ΤΗΝ ΑΝΑΠΤΥΞΗ, ΤΗ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ Ή ΑΝ ΘΕΛΟΥΜΕ ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΝΑ ΠΑΡΑΜΕΙΝΟΥΜΕ ΣΤΑΣΙΜΟΙ ΑΛΛΑ ΝΑ ΟΠΙΣΘΟΔΡΟΜΗΣΟΥΜΕ ΣΕ ΠΑΛΙΟΤΕΡΕΣ ΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΕΠΟΧΕΣ ΠΟΥ Ο ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗΣ ΗΤΑΝ ΕΝΑ ΜΗΧΑΝΗΜΑ ΑΓΝΩΣΤΟ ΣΤΟΥΣ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΥΣ ΠΟΥ ΤΟ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΖΑΝ ΜΕ ΦΟΒΟ ΚΑΙ ΔΕΟΣ.
ΕΠΙΣΗΣ, ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΠΟΦΑΣΙΣΟΥΜΕ ΠΩΣ ΘΕΛΟΥΜΕ ΝΑ ΜΕΓΑΛΩΣΟΥΜΕ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΑΣ - ΑΥΡΙΑΝΟΥΣ ΠΟΛΙΤΕΣ ΣΕ ΚΟΙΝΩΝΙΕΣ ΕΝΤΟΝΟΥ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΜΟΥ ΣΕ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟ ΠΛΕΟΝ ΕΠΙΠΕΔΟ, ΑΠΟ ΤΗ ΣΤΙΓΜΗ ΠΟΥ Η ΕΥΡΕΣΗ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΕΙΝΑΙ ΑΝΕΦΙΚΤΗ ΚΑΙ ΑΝΕΔΑΦΙΚΗ. ΘΕΛΟΥΜΕ ΝΑ ΑΠΟΚΤΗΣΟΥΝ ΙΚΑΝΟΤΗΤΕΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗΣ, ΑΝΑΛΥΤΙΚΗΣ ΚΑΙ ΣΥΝΘΕΤΙΚΗΣ ΣΚΕΨΗΣ
ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ ΙΚΑΝΟΤΗΤΕΣ ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΚΟΥ ΧΑΡΑΚΤΗΡΑ, ΩΣΤΕ ΝΑ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΛΑΜΒΑΝΟΥΝ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΝΑ ΑΝΤΑΠΟΚΡΙΝΟΝΤΑΙ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΑ ΣΤΗΝ ΕΠΙΛΥΣΗ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΩΝ ΠΟΥ ΑΠΑΙΤΕΙ Η ΣΥΓΧΡΟΝΗ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ Ή ΤΑ ΘΕΛΟΥΜΕ "ΣΤΡΑΤΙΩΤΑΚΙΑ" ΠΟΥ ΑΠΛΑ ΝΑ ΣΥΜΦΩΝΟΥΝ ΜΕ ΟΤΙ ΚΙ ΑΝ ΤΟΥΣ ΠΡΟΤΕΙΝΟΥΝ;
ΑΣ ΑΠΟΦΑΣIΣΟΥΜΕ ΛΟΙΠOΝ... ΚΑΙ ΑΝΑΛΟΓΑ ΝΑ ΣΤΗΡΙΞΟΥΜΕ ΚΑΙ ΝΑ ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΟΥΜΕ ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ Ή ΝΑ ΤΟ ΑΠΟΔΥΝΑΜΩΣΟΥΜΕ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟ ΚΑΤΑΡΓΗΣΟΥΜΕ!
ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΠΟΦΑΣΙΣΟΥΜΕ ΩΣ ΛΑΟΣ ΑΝ ΕΠΙΘΥΜΟΥΜΕ ΝΑ ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΟΥΜΕ ΤΗΝ ΕΞΕΛΙΞΗ, ΤΗΝ ΠΡΟΟΔΟ, ΤΗΝ ΑΝΑΠΤΥΞΗ, ΤΗ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ Ή ΑΝ ΘΕΛΟΥΜΕ ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΝΑ ΠΑΡΑΜΕΙΝΟΥΜΕ ΣΤΑΣΙΜΟΙ ΑΛΛΑ ΝΑ ΟΠΙΣΘΟΔΡΟΜΗΣΟΥΜΕ ΣΕ ΠΑΛΙΟΤΕΡΕΣ ΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΕΠΟΧΕΣ ΠΟΥ Ο ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗΣ ΗΤΑΝ ΕΝΑ ΜΗΧΑΝΗΜΑ ΑΓΝΩΣΤΟ ΣΤΟΥΣ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΥΣ ΠΟΥ ΤΟ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΖΑΝ ΜΕ ΦΟΒΟ ΚΑΙ ΔΕΟΣ. ΕΠΙΣΗΣ, ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΠΟΦΑΣΙΣΟΥΜΕ ΠΩΣ ΘΕΛΟΥΜΕ ΝΑ ΜΕΓΑΛΩΣΟΥΜΕ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΑΣ - ΑΥΡΙΑΝΟΥΣ ΠΟΛΙΤΕΣ ΣΕ ΚΟΙΝΩΝΙΕΣ ΕΝΤΟΝΟΥ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΜΟΥ ΣΕ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟ ΠΛΕΟΝ ΕΠΙΠΕΔΟ, ΑΠΟ ΤΗ ΣΤΙΓΜΗ ΠΟΥ Η ΕΥΡΕΣΗ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΕΙΝΑΙ ΑΝΕΦΙΚΤΗ ΚΑΙ ΑΝΕΔΑΦΙΚΗ. ΘΕΛΟΥΜΕ ΝΑ ΑΠΟΚΤΗΣΟΥΝ ΙΚΑΝΟΤΗΤΕΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗΣ, ΑΝΑΛΥΤΙΚΗΣ ΚΑΙ ΣΥΝΘΕΤΙΚΗΣ ΣΚΕΨΗΣ ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ ΙΚΑΝΟΤΗΤΕΣ ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΚΟΥ ΧΑΡΑΚΤΗΡΑ, ΩΣΤΕ ΝΑ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΛΑΜΒΑΝΟΥΝ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΝΑ ΑΝΤΑΠΟΚΡΙΝΟΝΤΑΙ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΑ ΣΤΗΝ ΕΠΙΛΥΣΗ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΩΝ ΠΟΥ ΑΠΑΙΤΕΙ Η ΣΥΓΧΡΟΝΗ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ Ή ΤΑ ΘΕΛΟΥΜΕ "ΣΤΡΑΤΙΩΤΑΚΙΑ" ΠΟΥ ΑΠΛΑ ΝΑ ΣΥΜΦΩΝΟΥΝ ΜΕ ΟΤΙ ΚΙ ΑΝ ΤΟΥΣ ΠΡΟΤΕΙΝΟΥΝ; ΑΣ ΑΠΟΦΑΣIΣΟΥΜΕ ΛΟΙΠOΝ... ΚΑΙ ΑΝΑΛΟΓΑ ΝΑ ΣΤΗΡΙΞΟΥΜΕ ΚΑΙ ΝΑ ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΟΥΜΕ ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ Ή ΝΑ ΤΟ ΑΠΟΔΥΝΑΜΩΣΟΥΜΕ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟ ΚΑΤΑΡΓΗΣΟΥΜΕ!