Οι ώρες Πληροφορικής στο Λύκειο ελαττώνονται σε αντίθεση με τις υπόλοιπες χώρες της Ευρώπης.Αντίστοιχα στη χώρα μας οι Εφαρμογές Πληροφορικής θα πρέπει να είναι υποχρεωτικό μάθημα στην Α΄Λυκείου. Στην Β΄ Λυκείου να υπάρχει ως υποχρεωτικό μάθημα το Πολυμέσα – Δίκτυα με ποιο εξειδικευμένο και εκσυχρονισμένο περιεχόμενο.
Παράλληλα το μάθημα της Ανάπτυξης Εφαρμογών σε Προγραμματιστικό Περιβάλλον( ΑΕΠΠ),θα πρέπει να διδάσκεται και να εξετάζεται στη Β και Γ Λυκείου . Στην Γ Λυκείου θα πρέπει οπωσδήποτε να διδάσκεται για 6 ώρες το ΑΕΠΠ. Υπάρχουν πάρα πολλά τμήματα στα Πολυτεχνεία, στα Πανεπιστήμια και στα ΤΕΙ , στα οποία ο προγραμματισμός αποτελεί βασικό στοιχείο πολλών μαθημάτων του προγράμματος σπουδών τους οπότε είναι απαραίτητο, οι μαθητές οι οποίοι εισάγονται στις παραπάνω σχολές, να κατέχουν τις βασικές γνώσεις στο συγκεκριμένο αντικείμενο.
Οι ώρες Πληροφορικής στο Λύκειο ελαττώνονται σε αντίθεση με τις υπόλοιπες χώρες της Ευρώπης.Αντίστοιχα στη χώρα μας οι Εφαρμογές Πληροφορικής θα πρέπει να είναι υποχρεωτικό μάθημα στην Α΄Λυκείου. Στην Β΄ Λυκείου να υπάρχει ως υποχρεωτικό μάθημα το Πολυμέσα – Δίκτυα με ποιο εξειδικευμένο και εκσυχρονισμένο περιεχόμενο. Παράλληλα το μάθημα της Ανάπτυξης Εφαρμογών σε Προγραμματιστικό Περιβάλλον( ΑΕΠΠ),θα πρέπει να διδάσκεται και να εξετάζεται στη Β και Γ Λυκείου . Στην Γ Λυκείου θα πρέπει οπωσδήποτε να διδάσκεται για 6 ώρες το ΑΕΠΠ. Υπάρχουν πάρα πολλά τμήματα στα Πολυτεχνεία, στα Πανεπιστήμια και στα ΤΕΙ , στα οποία ο προγραμματισμός αποτελεί βασικό στοιχείο πολλών μαθημάτων του προγράμματος σπουδών τους οπότε είναι απαραίτητο, οι μαθητές οι οποίοι εισάγονται στις παραπάνω σχολές, να κατέχουν τις βασικές γνώσεις στο συγκεκριμένο αντικείμενο.