Από την εποχή που ήμουν μαθητής λυκείου ( 1998-2000 ) οι συζητήσεις μεταξύ των φίλων και μαθητών ήταν το πόσο πίσω έχει μείνει η διδασκαλία του μαθήματος της πληροφορικής και της τεχνολογίας... Έμοιαζε να είναι από άλλη εποχή, ξεχασμένη και περασμένη. Τα τελευταία χρόνια ως εκπαιδευτικός Πληροφορικής περίμενα πότε επιτέλους θα αλλάξει η προσέγγιση και θα ενσωματωθεί πλήρως η αλγοριθμική σκέψη σε όλα τα μαθήματα που περιέχουν επίλυση προβλημάτων. Το 2013 τελικώς προτείνεται ο ολοκληρωτικός αφανισμός του μαθήματος που θα έπρεπε να δοθεί το μεγαλύτερο βάρος ως τρόπος σκέψης στην σύγχρονη κοινωνία. Η ΕΠΙΛΥΣΗ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΩΝ είναι το περιεχόμενο του μαθήματος. Το μάθημα ΔΕΝ ΛΕΓΕΤΑΙ πληροφορική, λέγεται ΑΛΓΟΡΙΘΜΙΚΗ ΣΚΕΨΗ και έχει εφαρμογή σε πολλά άλλα μαθήματα.
Πρόκειται για ένα μεγάλο λάθος, το 2013 έχουμε ήδη καθυστερήσει να εκσυγχρονίσουμε το εκπαιδευτικό σύστημα ως λαός. Τι δηλαδή θέλουμε από τα παιδάκια που τώρα φέρνουμε στην ζωή.
Υπάρχει χρόνος και ελπίδα να διορθώσετε αυτό το λάθος και το πισωγύρισμα.
Από την εποχή που ήμουν μαθητής λυκείου ( 1998-2000 ) οι συζητήσεις μεταξύ των φίλων και μαθητών ήταν το πόσο πίσω έχει μείνει η διδασκαλία του μαθήματος της πληροφορικής και της τεχνολογίας... Έμοιαζε να είναι από άλλη εποχή, ξεχασμένη και περασμένη. Τα τελευταία χρόνια ως εκπαιδευτικός Πληροφορικής περίμενα πότε επιτέλους θα αλλάξει η προσέγγιση και θα ενσωματωθεί πλήρως η αλγοριθμική σκέψη σε όλα τα μαθήματα που περιέχουν επίλυση προβλημάτων. Το 2013 τελικώς προτείνεται ο ολοκληρωτικός αφανισμός του μαθήματος που θα έπρεπε να δοθεί το μεγαλύτερο βάρος ως τρόπος σκέψης στην σύγχρονη κοινωνία. Η ΕΠΙΛΥΣΗ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΩΝ είναι το περιεχόμενο του μαθήματος. Το μάθημα ΔΕΝ ΛΕΓΕΤΑΙ πληροφορική, λέγεται ΑΛΓΟΡΙΘΜΙΚΗ ΣΚΕΨΗ και έχει εφαρμογή σε πολλά άλλα μαθήματα. Πρόκειται για ένα μεγάλο λάθος, το 2013 έχουμε ήδη καθυστερήσει να εκσυγχρονίσουμε το εκπαιδευτικό σύστημα ως λαός. Τι δηλαδή θέλουμε από τα παιδάκια που τώρα φέρνουμε στην ζωή. Υπάρχει χρόνος και ελπίδα να διορθώσετε αυτό το λάθος και το πισωγύρισμα.