• Σχόλιο του χρήστη 'Ελένη' | 19 Αυγούστου 2013, 10:40

    Θα μείνω σε αυτό που απάντησε η κ.Ζαχαρόγιαννη στο¨"Χαϊδάρι σήμερα": Κατά τεκμήριο, στα ελληνικά τεχνικά σχολεία έρχονται "αδύνατοι" μαθητές. Είχατε περιπτώσεις που κάποιοι από αυτούς ξεπέρασαν τη χαμηλή αυτοεκτίμησή τους και πέτυχαν καλές επιδόσεις; Πριν τρία χρόνια ήρθε στο τμήμα μας μαθητής που κόπηκε στην Α΄ Ενιαίου Λυκείου, λόγω χαμηλής επίδοσης. Φέτος θα μπει Φυσικοθεραπευτής στο ΤΕΙ Αθήνας! Δεν είναι ένα θαύμα; Ανάλογες ευτυχείς "μεταμορφώσεις" είχαμε πάρα πολλές και σαν εκπαιδευτικοί αποκομίζαμε τη μέγιστη ικανοποίηση από αυτές. Το ίδιο ισχύει και για παιδιά μεταναστών, που ξεκίνησαν με "χίλια προβλήματα" και τελικά μπήκαν σε ανώτατες σχολές, αλλάζοντας τη ζωή τους, όπως και των οικογενειών τους. Αλλά δεν είναι μόνο οι ανώτατες σχολές. Πάρα πολλοί παλιοί μαθητές μας είναι καλοί επαγγελματίες τής υγείας σε δημόσια ή ιδιωτικά νοσοκομεία και θεραπευτήρια. Αν για παράδειγμα πάτε στο "Αττικόν", θα βρείτε αρκετούς. O τομέας Υγείας και Πρόνοιας αποτέλεσε παράθυρο για άπειρους μαθητές να ασχολήθουν με κάτι που τους εξέφραζε και τους έδωσε τη δυνατότητα να αποτελούν παραγωγικό κομμάτι της κοινωνίας,όπως επίσης έδωσε την ευκαιρία σε αδύναμους μαθητές να μπούν σε ΤΕΙ και μετέπειτα σε Πανεπίστημια με την βοήθεια καιτην στήριξη των καθηγητών τους!Αποτελώ και η ίδια παράδειγμα...βρήκα την αυτοπεποίθηση μου μέσα απο τη σχολή Υγείας και Πρόνοιας,πέρασα στο ΤΕΙ και τώρα φοιτώ στο Πανεπιστήμιο Πειραιά