Οι ώρες των μαθημάτων της επιστήμης της Πληροφορικής στο Γενικό Λύκειο θα πρέπει να αυξηθούν για τους παρακάτω λόγους:
1.Η απόκτηση γνώσεων - δεξιοτήτων χειρισμού ηλεκτρονικών υπολογιστών θα πρέπει να δίνεται από το δημόσιο σχολείο. Η εποχή της πληροφορίας στην οποία βρισκόμαστε δεν αφήνει περιθώρια ψηφιακού αναλφαβητισμού.
2.Η επιστήμη της Πληροφορικής ενσωματώνει ένα πλήθος διαφορετικών επιστημών που βοηθάει τα μέγιστα στην πνευματική ανέλιξη των μαθητών, μέσω της ανάπτυξης της αναλυτικής σκέψης, της έκφρασης μέσω των πολυμέσων της αναζήτησης πληροφοριών από το θησαυρό του Διαδικτύου και πολλών άλλων θετικών επιδράσεων.
3.Η τριτοβάθμια εκπαίδευση διαθέτει σήμερα 52 τουλάχιστον σχολές με αντικείμενο την επιστήμη της Πληροφορικής. Η απομάκρυνση του μαθήματος του Προγραμματισμού (ΑΕΠΠ) είναι επιεικώς απαράδεκτη.
Οι ώρες των μαθημάτων της επιστήμης της Πληροφορικής στο Γενικό Λύκειο θα πρέπει να αυξηθούν για τους παρακάτω λόγους: 1.Η απόκτηση γνώσεων - δεξιοτήτων χειρισμού ηλεκτρονικών υπολογιστών θα πρέπει να δίνεται από το δημόσιο σχολείο. Η εποχή της πληροφορίας στην οποία βρισκόμαστε δεν αφήνει περιθώρια ψηφιακού αναλφαβητισμού. 2.Η επιστήμη της Πληροφορικής ενσωματώνει ένα πλήθος διαφορετικών επιστημών που βοηθάει τα μέγιστα στην πνευματική ανέλιξη των μαθητών, μέσω της ανάπτυξης της αναλυτικής σκέψης, της έκφρασης μέσω των πολυμέσων της αναζήτησης πληροφοριών από το θησαυρό του Διαδικτύου και πολλών άλλων θετικών επιδράσεων. 3.Η τριτοβάθμια εκπαίδευση διαθέτει σήμερα 52 τουλάχιστον σχολές με αντικείμενο την επιστήμη της Πληροφορικής. Η απομάκρυνση του μαθήματος του Προγραμματισμού (ΑΕΠΠ) είναι επιεικώς απαράδεκτη.