Ο σκοπός της ανάπτυξης δεξιοτήτων εφαρμογής της γνώσης και επίλυσης προβλημάτων μπορεί να υλοποιηθεί με την διδασκαλία μαθήματος Αλγοριθμικής-Προγραμματισμόυ όπου ο μαθητής σκέπτεται, εφαρμόζει γνώσεις, επιλύει πορβλήματα και έχει άμεσο αποτέλεσμα (ανάδραση) σε οποιαδήποτε προσπάθειά του. Δυστυχώς όμως ένα τέτοιο μάθημα δεν υπάρχει στο υπάρχον σχέδιο.
Οι σκοποί της καλλιέργειας της ικανότητας κάθε ατόμου για κριτική προσέγγιση και αξιοποίηση των νέων τεχνολογιών πληροφορίας και επικοινωνιών και της καλλιέργειας δεξιοτήτων που θα διευκολύνουν την πρόσβαση των μαθητών στην αγορά εργασίας δεν μπορούν να επιτευχθούν επαρκώς χωρίς την ύπαρξη μαθήματος Πληροφορικής στην γενική παιδεία.
Ο σκοπός της ανάπτυξης δεξιοτήτων εφαρμογής της γνώσης και επίλυσης προβλημάτων μπορεί να υλοποιηθεί με την διδασκαλία μαθήματος Αλγοριθμικής-Προγραμματισμόυ όπου ο μαθητής σκέπτεται, εφαρμόζει γνώσεις, επιλύει πορβλήματα και έχει άμεσο αποτέλεσμα (ανάδραση) σε οποιαδήποτε προσπάθειά του. Δυστυχώς όμως ένα τέτοιο μάθημα δεν υπάρχει στο υπάρχον σχέδιο. Οι σκοποί της καλλιέργειας της ικανότητας κάθε ατόμου για κριτική προσέγγιση και αξιοποίηση των νέων τεχνολογιών πληροφορίας και επικοινωνιών και της καλλιέργειας δεξιοτήτων που θα διευκολύνουν την πρόσβαση των μαθητών στην αγορά εργασίας δεν μπορούν να επιτευχθούν επαρκώς χωρίς την ύπαρξη μαθήματος Πληροφορικής στην γενική παιδεία.