1. Η προαιρετική Τάξη Μαθητείας (4ο έτος) να παραμείνει στο δημόσιο σχολείο και να μειωθεί η μαθητεία στο 50% και το υπόλοιπο να πραγματοποιείται στο Σ.Ε.Κ.
2. Για την εισαγωγή των αποφοίτων ΕΠΑ.Λ. στην τριτοβάθμια εκπ/ση (ΤΕΙ) και σε ειδικότητες συναφείς με την ειδικότητα που αποκτούν στο ΕΠΑ.Λ. το ποσοστό εισαγωγής να είναι το 70%, διότι αυτό είναι και το γνωστικό αντικείμενο και θα αποτελεί μια καινοτομία στην εκπ/ση, για τη συμμετοχή σε άλλες ειδικότητες να υπάρχει ειδικό ποσοστό ( με λίγα λόγια να γίνει αντίστροφα με αυτό που γίνεται σήμερα με τα ΓΕ.Λ και ΕΠΑ.Λ)
3. Οι μαθητές της Α’ τάξης των ΕΠΑ.Λ. να έχουν τη δυνατότητα επιλογής μαθημάτων που θα έχουν σχέση με τον τομέα που θα ακολουθήσουν στη Β τάξη, με τρία ή δύο βασικά μαθήματα όλοι οι προσανατολισμοί.
4. Να επανέλθει ο θεσμός υποστήριξης μαθημάτων στην Α΄ τάξη ειδικά στην Ελληνική Γλώσσα.
5. Να συμπεριληφθεί και ο Τομέας Κοινωνικών Υπηρεσιών που είναι από τους πιο σημαντικούς Τομείς στη Δευτεροβάθμια Εκπ/ση σε όλες τις χώρες της Ευρωπαϊκής Ένωσης, αποτελούμε ίσως μοναδική εξαίρεση .
6. Οι σχολές Επαγγελματικής Κατάρτισης ( Σ.Ε.Κ.) να ανήκουν αποκλειστικά στο Υ.ΠΑΙ.Θ και να αποτελούν το μεταβατικό στάδιο μετατροπής των ΕΠΑ.Σ σε Σ.Ε.Κ.
7. Η ειδικότητα Τεχνικός Ιατρικών Οργάνων δεν μπορεί να ενταχθεί στον Τομέα μηχανολογίας.
8. Ο Τομέας Ηλεκτρολογίας να παραμείνει αυτόνομος όπως υπήρχε και όχι ενοποίηση με τον τομέα Ηλεκτρονικής, ο Τομέας Ηλεκτρονικής είναι τομέας εξελισσόμενος τεχνολογικά και πρέπει να είναι αυτόνομος όπως σε όλες τις Ευρωπαϊκές χώρες.
9. Το ελάχιστο όριο εγγραφής στην Α΄ Τάξη να είναι το 20 έτος.
Δ/ντής του 6ου ΕΠΑ.Λ. Ιωαννίνων
1. Η προαιρετική Τάξη Μαθητείας (4ο έτος) να παραμείνει στο δημόσιο σχολείο και να μειωθεί η μαθητεία στο 50% και το υπόλοιπο να πραγματοποιείται στο Σ.Ε.Κ. 2. Για την εισαγωγή των αποφοίτων ΕΠΑ.Λ. στην τριτοβάθμια εκπ/ση (ΤΕΙ) και σε ειδικότητες συναφείς με την ειδικότητα που αποκτούν στο ΕΠΑ.Λ. το ποσοστό εισαγωγής να είναι το 70%, διότι αυτό είναι και το γνωστικό αντικείμενο και θα αποτελεί μια καινοτομία στην εκπ/ση, για τη συμμετοχή σε άλλες ειδικότητες να υπάρχει ειδικό ποσοστό ( με λίγα λόγια να γίνει αντίστροφα με αυτό που γίνεται σήμερα με τα ΓΕ.Λ και ΕΠΑ.Λ) 3. Οι μαθητές της Α’ τάξης των ΕΠΑ.Λ. να έχουν τη δυνατότητα επιλογής μαθημάτων που θα έχουν σχέση με τον τομέα που θα ακολουθήσουν στη Β τάξη, με τρία ή δύο βασικά μαθήματα όλοι οι προσανατολισμοί. 4. Να επανέλθει ο θεσμός υποστήριξης μαθημάτων στην Α΄ τάξη ειδικά στην Ελληνική Γλώσσα. 5. Να συμπεριληφθεί και ο Τομέας Κοινωνικών Υπηρεσιών που είναι από τους πιο σημαντικούς Τομείς στη Δευτεροβάθμια Εκπ/ση σε όλες τις χώρες της Ευρωπαϊκής Ένωσης, αποτελούμε ίσως μοναδική εξαίρεση . 6. Οι σχολές Επαγγελματικής Κατάρτισης ( Σ.Ε.Κ.) να ανήκουν αποκλειστικά στο Υ.ΠΑΙ.Θ και να αποτελούν το μεταβατικό στάδιο μετατροπής των ΕΠΑ.Σ σε Σ.Ε.Κ. 7. Η ειδικότητα Τεχνικός Ιατρικών Οργάνων δεν μπορεί να ενταχθεί στον Τομέα μηχανολογίας. 8. Ο Τομέας Ηλεκτρολογίας να παραμείνει αυτόνομος όπως υπήρχε και όχι ενοποίηση με τον τομέα Ηλεκτρονικής, ο Τομέας Ηλεκτρονικής είναι τομέας εξελισσόμενος τεχνολογικά και πρέπει να είναι αυτόνομος όπως σε όλες τις Ευρωπαϊκές χώρες. 9. Το ελάχιστο όριο εγγραφής στην Α΄ Τάξη να είναι το 20 έτος. Δ/ντής του 6ου ΕΠΑ.Λ. Ιωαννίνων