Θα ήθελα να επισημάνω στο άρθρο 2 τα εξής:
1. δεν μπορεί το μάθημα που αφορά τους πολιτειακούς θεσμούς (δηλαδή το μάθημα της πολιτκής αγωγής που κάναμε από πολύ παλιά)να "συνθλίβεται"/και να ανακατεύεται από την οικονομία και την κοινωνιολογία. Οι καιροί είναι ενδεικτικοί για να ξεχωρίσει η σπουδαιότητά του και να καταλάβει το χώρο που πρέπει, όταν η άποψη που επικρατεί για το κοινοβούλιο είναι ισοπεδωτική και κινδυνεύει η δημοκρατία από ένα μάτσο μπράβους. Ενισχύστε το λοιπόν!
2. επίσης δεν είναι ξεκάθαρο στις 6 ώρες της Γ λυκείου τι ακριβώς θα διδάσκεται, η γνώμη μου είναι η ίδια με τον πρώτη παρατήρηση.
ευχαριστώ για το χώρο και την ανάγνωση.
Θα ήθελα να επισημάνω στο άρθρο 2 τα εξής: 1. δεν μπορεί το μάθημα που αφορά τους πολιτειακούς θεσμούς (δηλαδή το μάθημα της πολιτκής αγωγής που κάναμε από πολύ παλιά)να "συνθλίβεται"/και να ανακατεύεται από την οικονομία και την κοινωνιολογία. Οι καιροί είναι ενδεικτικοί για να ξεχωρίσει η σπουδαιότητά του και να καταλάβει το χώρο που πρέπει, όταν η άποψη που επικρατεί για το κοινοβούλιο είναι ισοπεδωτική και κινδυνεύει η δημοκρατία από ένα μάτσο μπράβους. Ενισχύστε το λοιπόν! 2. επίσης δεν είναι ξεκάθαρο στις 6 ώρες της Γ λυκείου τι ακριβώς θα διδάσκεται, η γνώμη μου είναι η ίδια με τον πρώτη παρατήρηση. ευχαριστώ για το χώρο και την ανάγνωση.