Αθήνα, 18.8.2013
ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΠΡΟΣ ΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ
στα πλαίσια της δημόσιας διαβούλευσης που αφορά το σχέδιο νόμου για την:
«Αναδιάρθρωση της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης και Λοιπές Διατάξεις αρμοδιότητας Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων»
Κε Υπουργέ,
Στο άρθρο 17 του σχετικού σχεδίου Νόμου το οποίο αναφέρεται στις Σχολές Επαγγελματικής Κατάρτισης, προτείνω την μετονομασία της συντομογραφίας τους από Σ.Ε.Κ. σε Σ.ΕΠΑ.Κ.
Και αυτό διότι στη συνείδηση όλων των Καθηγητών των ΕΠΑ.Λ. έχει εγκαθιδρυθεί η συντομογραφία Σ.Ε.Κ. να αφορά τα Σχολικά Εργαστηριακά Κέντρα.
Πέραν αυτού στην εκπαιδευτική νομοθεσία σε αρκετές περιπτώσεις θα υπάρξει εμπλοκή. Ενδεικτικά σας αναφέρω ότι στην περίπτωση που ένα Σχολικό Εργαστηριακό Κέντρο φιλοξενήσει τα εργαστήρια μιας Σχολής Επαγγελματικής Κατάρτισης η φράση που θα χρησιμοποιηθεί, εάν κάνουμε χρήση των συντομογραφιών, π.χ. θα είναι: «Οι σπουδαστές της Σ.Ε.Κ. Αχαρνών θα ασκούνται εργαστηριακά στο Σ.Ε.Κ. Αχαρνών» !!!
Ακόμη και ο συντάκτης του σχεδίου Νόμου πιστεύουμε ότι προβληματίστηκε, όταν στη σελίδα 36 που αφορά το άρθρο 17, σημειώνει:
… που έπαθαν ατύχημα κατά την άσκηση στα Σ.Ε. των Σχολών Επαγγελματικής Κατάρτισης, ή στα ΣΕ των ΕΠΑΛ ή στα Σ.Ε.Κ. ή στα Ι.Ε.Κ. ή στους χώρους εργασίας, …
Στη μία περίπτωση αναγκάστηκε να χρησιμοποιήσει την πλήρη ονομασία (… των Σχολών Επαγγελματικής Κατάρτισης …), ενώ στην άλλη περίπτωση χρησιμοποίησε τη συντομογραφία (... στα Σ.Ε.Κ. …).
Επίσης το άρθρο 26, το οποίο αναφέρεται και στις Σχολές Επαγγελματικής Κατάρτισης, ενώ αρχίζει με τη φράση: 1. Οι δημόσιες ΣΕΚ ……
αμέσως μετά, όπου χρησιμοποιείται η συντομογραφία για τις Σχολές, αυτή συνδυάζεται με άρθρο αρσενικού γένους, ενώ η λέξη Σχολή είναι θηλυκού γένους. Δηλαδή και εδώ υπάρχει νέα σύγχυση.
Με εκτίμηση,
Γάγγας Αλέξανδρος.
(Καθηγητής Ηλεκτρονικών, κλάδου ΠΕ17.04, με οργανική θέση στο 2ο ΕΠΑ.Λ. Αχαρνών).
Αθήνα, 18.8.2013 ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΠΡΟΣ ΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ στα πλαίσια της δημόσιας διαβούλευσης που αφορά το σχέδιο νόμου για την: «Αναδιάρθρωση της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης και Λοιπές Διατάξεις αρμοδιότητας Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων» Κε Υπουργέ, Στο άρθρο 17 του σχετικού σχεδίου Νόμου το οποίο αναφέρεται στις Σχολές Επαγγελματικής Κατάρτισης, προτείνω την μετονομασία της συντομογραφίας τους από Σ.Ε.Κ. σε Σ.ΕΠΑ.Κ. Και αυτό διότι στη συνείδηση όλων των Καθηγητών των ΕΠΑ.Λ. έχει εγκαθιδρυθεί η συντομογραφία Σ.Ε.Κ. να αφορά τα Σχολικά Εργαστηριακά Κέντρα. Πέραν αυτού στην εκπαιδευτική νομοθεσία σε αρκετές περιπτώσεις θα υπάρξει εμπλοκή. Ενδεικτικά σας αναφέρω ότι στην περίπτωση που ένα Σχολικό Εργαστηριακό Κέντρο φιλοξενήσει τα εργαστήρια μιας Σχολής Επαγγελματικής Κατάρτισης η φράση που θα χρησιμοποιηθεί, εάν κάνουμε χρήση των συντομογραφιών, π.χ. θα είναι: «Οι σπουδαστές της Σ.Ε.Κ. Αχαρνών θα ασκούνται εργαστηριακά στο Σ.Ε.Κ. Αχαρνών» !!! Ακόμη και ο συντάκτης του σχεδίου Νόμου πιστεύουμε ότι προβληματίστηκε, όταν στη σελίδα 36 που αφορά το άρθρο 17, σημειώνει: … που έπαθαν ατύχημα κατά την άσκηση στα Σ.Ε. των Σχολών Επαγγελματικής Κατάρτισης, ή στα ΣΕ των ΕΠΑΛ ή στα Σ.Ε.Κ. ή στα Ι.Ε.Κ. ή στους χώρους εργασίας, … Στη μία περίπτωση αναγκάστηκε να χρησιμοποιήσει την πλήρη ονομασία (… των Σχολών Επαγγελματικής Κατάρτισης …), ενώ στην άλλη περίπτωση χρησιμοποίησε τη συντομογραφία (... στα Σ.Ε.Κ. …). Επίσης το άρθρο 26, το οποίο αναφέρεται και στις Σχολές Επαγγελματικής Κατάρτισης, ενώ αρχίζει με τη φράση: 1. Οι δημόσιες ΣΕΚ …… αμέσως μετά, όπου χρησιμοποιείται η συντομογραφία για τις Σχολές, αυτή συνδυάζεται με άρθρο αρσενικού γένους, ενώ η λέξη Σχολή είναι θηλυκού γένους. Δηλαδή και εδώ υπάρχει νέα σύγχυση. Με εκτίμηση, Γάγγας Αλέξανδρος. (Καθηγητής Ηλεκτρονικών, κλάδου ΠΕ17.04, με οργανική θέση στο 2ο ΕΠΑ.Λ. Αχαρνών).