Αρχική Υπηρεσιακές Μεταβολές του Εκπαιδευτικού Προσωπικού - Κρίση και την Επιλογή των Στελεχών της Εκπαίδευσης1. Σύστημα Πρόσληψης ΕκπαιδευτικώνΣχόλιο του χρήστη p.s | 28 Νοεμβρίου 2009, 10:35
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Κυρία Υπουργέ Είμαι επιτυχών στον διαγωνισμό ΑΣΕΠ του 2004 και διορίστηκα την ίδια χρονιά. θα ήθελα να σας αναφέρω την δική μου εμπειρία από τον διαγωνισμό. Δεν θεωρώ ότι είναι ο αξιοκρατικότερος τρόπος πρόσληψης ενός εκπαιδευτικού. Όταν διαγωνίστηκα μαζί με χιλιάδες άλλους συναδέλφους για την πρόσληψη μου σε δημόσιο σχολείο οι βαθμοί που έγραψα ήταν σχετικά καλοί. Βέβαια με τους συγκεκριμένους βαθμούς δεν θα είχα προσληφθεί αν δεν μετρούσε ως προσαύξηση ο βαθμός του πτυχίου και η μεγάλη προυπηρεσία από ιδιωτικό σχολείο (από το οποίο δεν είχα απολυθεί ωστε να κάνω χρήση αλλων νόμων ). Έτσι η τελική μου βαθμολογία ήταν αρκετά καλή ώστε να ανεβώ αρκετές θέσεις στην κατάταξη αφήνοντας εξω άλλους που είχαν γράψει καλύτερα αλλά δεν είχαν τις δικές μου προσαυξήσεις.Εγώ φυσικά και χάρηκα αλλά δεν θα ήθελα να ήμουν στην θέση κάποιου από τους συγκεκριμένους συνυποψηφίους.Για ποιόν τελικά ήταν αξιοκρατικός ο διαγωνισμός ; Προτείνω να εξακολουθήσει να ισχύει ο μεικτός τρόπος πρόσληψης όπως είναι με μικρές διαφοροποιήσεις . Όσοι συμμετέχουν στον διαγωνισμό του ΑΣΕΠ να προσλαμβάνονται μόνο με βάση την γραπτή τους επίδοση ,για να είναι δίκαιος και αξιοκρατικός . Όσοι έχουν μόρια είτε από προυπηρεσία είτε από διαγωνισμό ΑΣΕΠ να μπαίνουν σε πίνακα αναπληρωτών και να διορίζονται με την σειρά τους. Εννοείται οτι δεν πρέπει να χάνονται μόρια από προηγούμενους διαγωνισμούς ΑΣΕΠ, ούτε να υπολογίζονται κατά το ήμισυ. Όσοι διδάσκουν ΠΔΣ να προσλαμβάνονται μέσα από τον πίνακα. Με εκτίμηση