Τα ΙΕΚ να μην υποκαθιστούν την τυπική Επαγγελματική Εκπαίδευση αλλά να την συμπληρώνουν/εξειδικεύουν. Πρέπει να επαναπροσανατολιστεί και να επανασχεδιαστεί ο ρόλος τους. Στο νομοσχέδιο αυτό φαίνεται η προχειρότητα σύνταξης του συγκεκριμένου άρθρου από την παράλογα υπερβολική διάρκεια σπουδών κάποιων ειδικοτήτων όπως επίσης και από την αφαίρεση - για άγνωστο λόγο ή σκοπιμότητα - του Τομέα Μηχανολογίας, Ηλεκτρολογίας και Ηλεκτρονικής. Έτσι για παράδειγμα αναφέρω ότι δεν υπάρχει πουθενά (ΕΠΑΛ-ΣΕΚ-ΙΕΚ η ειδικότητα του Τεχνικού Ανελκυστήρων (εξειδίκευση ηλεκτρολογικού τομέα) με θεσμοθετημένη άδεια άσκησης επαγγέλματος και μεγάλη επαγγελματική δραστηριότητα.
Επίσης τα ΙΕΚ (στα οποία μπορεί να γραφτεί κάποιος όταν τελειώσει το Λύκειο) δίνουν πτυχίο ειδικότητας 4 μετά από 2.5 χρόνια!! Ενώ κάποιος που τελειώνει το ΕΠΑΛ με 1 χρόνο μαθητείας παίρνει πτυχίο ειδικότητας 4, άρα γιατί τελειώνοντας το ΕΠΑΛ να πάει να γραφτει σε ΙΕΚ; Ο μόνος λόγος θα ήταν αν τα ΙΕΚ έκαναν πραγματική εξειδίκευση και περιείχαν ειδικότητες που δεν υπήρχαν στα ΕΠΑΛ (όπως παραπάνω ανέφερα την ειδικότητα του Τεχνικού Ανελκυστήρων).
Τα ΙΕΚ να μην υποκαθιστούν την τυπική Επαγγελματική Εκπαίδευση αλλά να την συμπληρώνουν/εξειδικεύουν. Πρέπει να επαναπροσανατολιστεί και να επανασχεδιαστεί ο ρόλος τους. Στο νομοσχέδιο αυτό φαίνεται η προχειρότητα σύνταξης του συγκεκριμένου άρθρου από την παράλογα υπερβολική διάρκεια σπουδών κάποιων ειδικοτήτων όπως επίσης και από την αφαίρεση - για άγνωστο λόγο ή σκοπιμότητα - του Τομέα Μηχανολογίας, Ηλεκτρολογίας και Ηλεκτρονικής. Έτσι για παράδειγμα αναφέρω ότι δεν υπάρχει πουθενά (ΕΠΑΛ-ΣΕΚ-ΙΕΚ η ειδικότητα του Τεχνικού Ανελκυστήρων (εξειδίκευση ηλεκτρολογικού τομέα) με θεσμοθετημένη άδεια άσκησης επαγγέλματος και μεγάλη επαγγελματική δραστηριότητα. Επίσης τα ΙΕΚ (στα οποία μπορεί να γραφτεί κάποιος όταν τελειώσει το Λύκειο) δίνουν πτυχίο ειδικότητας 4 μετά από 2.5 χρόνια!! Ενώ κάποιος που τελειώνει το ΕΠΑΛ με 1 χρόνο μαθητείας παίρνει πτυχίο ειδικότητας 4, άρα γιατί τελειώνοντας το ΕΠΑΛ να πάει να γραφτει σε ΙΕΚ; Ο μόνος λόγος θα ήταν αν τα ΙΕΚ έκαναν πραγματική εξειδίκευση και περιείχαν ειδικότητες που δεν υπήρχαν στα ΕΠΑΛ (όπως παραπάνω ανέφερα την ειδικότητα του Τεχνικού Ανελκυστήρων).