Αρχική Υπηρεσιακές Μεταβολές του Εκπαιδευτικού Προσωπικού - Κρίση και την Επιλογή των Στελεχών της ΕκπαίδευσηςΒ΄ Κρίση και Επιλογή των Στελεχών της ΕκπαίδευσηςΣχόλιο του χρήστη ΚΩΝΣΤΑΝΤΊΑ ΠΡΑΝΤΖΟΥ | 28 Νοεμβρίου 2009, 10:13
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Η εισήγηση του κ.Καρτσιώτη θεωρώ ότι είναι ολοκληρωμένη. Διαφοροποιώ την τοποθέτησή μου ως προς τα εξής σημεία: 1.Η μοριοδότηση των σεμιναρίων να γίνεται εφόσον τα σεμινάρια ογανώνονται από φορείς κύρους, π.χ πανεπιστήμια, υπουργείο και όχι από τοπικούς ή ιδιωτικούς φορείς άσχετους με την εκπαίδευση . Η μοριοδότηση να γίνεται εφόσον υπάρχει θεματικός συσχετισμός με την θέση για την οποία κρίνεται ο υποψήφιος 2. Επειδή υπάρχει έντονη αμφισβήτηση για την αντικειμενικότητα της συνέντευξης αφενός και αφετέρου η αναντίρρητη αξία της συνέντευξης ως εργαλείου για την επιλογή στελεχών προτείνω: να διασφαλίζεται η εγκυρότητά της ακόμα και από εξωτερικούς αξιολογητές και από τον ιδιωτικό τομέα ,αν χρειαστεί, εφόσον είναι καταξιωμένοι στην αγορά, ή η συνέντευξη να αποτελεί απλά προκαταρκτική εξέταση καταλληλότητας ή όχιτου υποψηφίου μέχρι να αποκατασταθεί στη συνείδηση του εκπαιδευτικού ότι η συνέντευξη αποτελεί βασικό εργαλείο επιλογής προσωπικού εφόσον διεξάγεται με τις επιστημονικές προϋποθέσεις. 3. Η γραπτή εξέταση να έχει αυξημένο βαθμό δυσκολίας για να μη μπορεί να αμφισβητηθεί και η οργάνωσή της να γίνεται από επιτροπές που περιβάλλονται με κύρος ανάλογο των εξετάσεων του ΑΣΕΠ.