Είναι αδιανόητο τον 21ο αιώνα η εκπαιδευτική μεταρρύθμιση να εξαντλείται στην κατάργηση της διδασκαλίας της Επιστήμης της Πληροφορικής στο Λύκειο.Είναι απαραίτητη η ύπαρξη ενός πανελλαδικά εξεταζόμενου μαθήματος Πληροφορικής(Α.Ε.Π.Π.),το οποίο θα προετοιμάζει τους μαθητές για τη φοίτηση τους στις αντίστοιχες(54 τον αριθμό) σχολές Πληροφορικής της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης.Το αντικείµενο της Πληροφορικής ,επίσης, επηρεάζει πάρα πολλούς τοµείς της καθηµερινής οικονοµικής και κοινωνικής ζωής και δεν θα πρέπει να συγχέεται µε την απλή ικανότητα χρήσης υπολογιστή.Η Πληροφορική είναι µια επιστήµη που θεωρείται η αιχµή της οικονοµικής δραστηριότητας παγκοσµίως και θα μπορούσε να βοηθήσει στην προσπάθεια της χώρας για έξοδο από την κρίση.
Είναι αδιανόητο τον 21ο αιώνα η εκπαιδευτική μεταρρύθμιση να εξαντλείται στην κατάργηση της διδασκαλίας της Επιστήμης της Πληροφορικής στο Λύκειο.Είναι απαραίτητη η ύπαρξη ενός πανελλαδικά εξεταζόμενου μαθήματος Πληροφορικής(Α.Ε.Π.Π.),το οποίο θα προετοιμάζει τους μαθητές για τη φοίτηση τους στις αντίστοιχες(54 τον αριθμό) σχολές Πληροφορικής της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης.Το αντικείµενο της Πληροφορικής ,επίσης, επηρεάζει πάρα πολλούς τοµείς της καθηµερινής οικονοµικής και κοινωνικής ζωής και δεν θα πρέπει να συγχέεται µε την απλή ικανότητα χρήσης υπολογιστή.Η Πληροφορική είναι µια επιστήµη που θεωρείται η αιχµή της οικονοµικής δραστηριότητας παγκοσµίως και θα μπορούσε να βοηθήσει στην προσπάθεια της χώρας για έξοδο από την κρίση.