Πρέπει να επαναπροσδιοριστεί ο ρόλος των ΙΕΚ και να γίνουν η μοναδική μη τυπική επαγγελματική εκπαίδευση - κατάρτιση. Να εισαχθούν τα νέα ΣΕΚ στην τυπική εκπαίδευση και να στελεχωθούν με το υπάρχον μόνιμο εκπαιδευτικό προσωπικό που θα πλεονάζει. Οι υπάρχουσες, μέχρι στιγμής, ΕΠΑΣ και τα σημερινά ΣΕΚ, έχουν και το προσωπικό και την υλικοτεχνική υποδομή (εκατομμυρίων ευρώ) έτσι ώστε να φιλοξενήσουν και να εκπαιδεύσουν τους μελλοντικούς τεχνίτες.
Πρέπει να επαναπροσδιοριστεί ο ρόλος των ΙΕΚ και να γίνουν η μοναδική μη τυπική επαγγελματική εκπαίδευση - κατάρτιση. Να εισαχθούν τα νέα ΣΕΚ στην τυπική εκπαίδευση και να στελεχωθούν με το υπάρχον μόνιμο εκπαιδευτικό προσωπικό που θα πλεονάζει. Οι υπάρχουσες, μέχρι στιγμής, ΕΠΑΣ και τα σημερινά ΣΕΚ, έχουν και το προσωπικό και την υλικοτεχνική υποδομή (εκατομμυρίων ευρώ) έτσι ώστε να φιλοξενήσουν και να εκπαιδεύσουν τους μελλοντικούς τεχνίτες.