Ως γονείς ζητάμε να μη καταργηθούν οι ειδικότητες του τομέα Υγείας από τα τεχνικά Λύκεια. Με την κατάργησή του εν λόγω Τομέα οι μαθητές θα αναγκαστούν να επιλέξουν κάτι άλλο, το οποίο δεν επιθυμούν, αφού μόνο σε μεταλυκειακά Ι.Ε.Κ. εξακολουθούν να υπάρχουν οι αντίστοιχες ειδικότητες. Αυτό συνεπάγεται αύξηση των σπουδών κατά 2 ½ έτη.• Επιπλέον προσφέρουν κατάρτιση και όχι γενική παιδεία υψηλού επιπέδου -η οποία είναι άκρως απαραίτητη για τις ειδικότητες του τομέα Υγείας- όπως τα ΕΠΑΛ. Πώς οι μαθητές θα επιλέξουν τον Τομέα Υγείας Πρόνοιας των Τ.Ε.Ι., χωρίς να υπάρχει αντίστοιχος Τομέας στα ΕΠΑΛ;
Διατυπώθηκε ως επιχείρημα κατάργησης των ειδικότητων ότι οι ειδικότητες του εν λόγω Τομέα υφίστανται σε πολλές βαθμίδες εκπαίδευσης (ΕΠΑ.Λ, Τ.Ε.Ι., Α.Ε.Ι…) και ότι αυτό πρέπει να το εξορθολογήσετε, καταργώντας τον από τα ΕΠΑ.Λ Όμως στο νέο νομοσχέδιο όλοι οι τομείς που παραμένουν, υπάρχουν επίσης και σε όλες τις βαθμίδες εκπαίδευσης.
Ως γονείς ζητάμε να μη καταργηθούν οι ειδικότητες του τομέα Υγείας από τα τεχνικά Λύκεια. Με την κατάργησή του εν λόγω Τομέα οι μαθητές θα αναγκαστούν να επιλέξουν κάτι άλλο, το οποίο δεν επιθυμούν, αφού μόνο σε μεταλυκειακά Ι.Ε.Κ. εξακολουθούν να υπάρχουν οι αντίστοιχες ειδικότητες. Αυτό συνεπάγεται αύξηση των σπουδών κατά 2 ½ έτη.• Επιπλέον προσφέρουν κατάρτιση και όχι γενική παιδεία υψηλού επιπέδου -η οποία είναι άκρως απαραίτητη για τις ειδικότητες του τομέα Υγείας- όπως τα ΕΠΑΛ. Πώς οι μαθητές θα επιλέξουν τον Τομέα Υγείας Πρόνοιας των Τ.Ε.Ι., χωρίς να υπάρχει αντίστοιχος Τομέας στα ΕΠΑΛ; Διατυπώθηκε ως επιχείρημα κατάργησης των ειδικότητων ότι οι ειδικότητες του εν λόγω Τομέα υφίστανται σε πολλές βαθμίδες εκπαίδευσης (ΕΠΑ.Λ, Τ.Ε.Ι., Α.Ε.Ι…) και ότι αυτό πρέπει να το εξορθολογήσετε, καταργώντας τον από τα ΕΠΑ.Λ Όμως στο νέο νομοσχέδιο όλοι οι τομείς που παραμένουν, υπάρχουν επίσης και σε όλες τις βαθμίδες εκπαίδευσης.