Αξιότιμε κ. Υπουργέ,
Είμαι εκπαιδευτικός Πληροφορικής και απόφοιτος του Τμήματος Επιστήμης Η/Υ του Παν/μιου Κρήτης από το 1989.
Με το σχόλιο μου αυτό θέλω να σας παρακαλέσω να επανεξετάσετε το ζήτημα της πρόσβασης σε σχολές Πληροφορικής.
Πιστεύω ότι οι μαθητές που θέλουν να δηλώσουν Σχολές και Τμήματα Πληροφορικής πρέπει να εξετάζονται σε μάθημα Επιστήμης Υπολογιστών, όπως το μάθημα της Ανάπτυξης Εφαρμογών σε Προγραμματιστικό Περιβάλλον και όχι στο μάθημα της Χημείας που δεν θα τους χρησιμεύσει κατά τη διάρκεια των σπουδών τους.
Σας μεταφέρω και την αγωνία του μικρού μου γιού, που θα πάει φέτος στην Α Λυκείου και έχει στόχο κάποια Σχολή Πληροφορικής, που εξεπλάγην από το ενδεχόμενο να μην εξεταστεί σε μάθημα Πληροφορικής, όπως έγινε με τον μεγάλο μου γιο που φοιτά στο Τμήμα Ηλεκτρολόγων Μηχανολόγων και Μηχανικών Η/Υ του ΕΜΠ.
Αξιότιμε κ. Υπουργέ, Είμαι εκπαιδευτικός Πληροφορικής και απόφοιτος του Τμήματος Επιστήμης Η/Υ του Παν/μιου Κρήτης από το 1989. Με το σχόλιο μου αυτό θέλω να σας παρακαλέσω να επανεξετάσετε το ζήτημα της πρόσβασης σε σχολές Πληροφορικής. Πιστεύω ότι οι μαθητές που θέλουν να δηλώσουν Σχολές και Τμήματα Πληροφορικής πρέπει να εξετάζονται σε μάθημα Επιστήμης Υπολογιστών, όπως το μάθημα της Ανάπτυξης Εφαρμογών σε Προγραμματιστικό Περιβάλλον και όχι στο μάθημα της Χημείας που δεν θα τους χρησιμεύσει κατά τη διάρκεια των σπουδών τους. Σας μεταφέρω και την αγωνία του μικρού μου γιού, που θα πάει φέτος στην Α Λυκείου και έχει στόχο κάποια Σχολή Πληροφορικής, που εξεπλάγην από το ενδεχόμενο να μην εξεταστεί σε μάθημα Πληροφορικής, όπως έγινε με τον μεγάλο μου γιο που φοιτά στο Τμήμα Ηλεκτρολόγων Μηχανολόγων και Μηχανικών Η/Υ του ΕΜΠ.