Αρχική Υπηρεσιακές Μεταβολές του Εκπαιδευτικού Προσωπικού - Κρίση και την Επιλογή των Στελεχών της Εκπαίδευσης1. Σύστημα Πρόσληψης ΕκπαιδευτικώνΣχόλιο του χρήστη Δημήτριος Κοπανός | 25 Νοεμβρίου 2009, 17:36
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Δεν κατανοώ γιατί να υποστεί κάποιος τη διαδικασία της δοκιμασίας του ΑΣΕΠ με μοναδικό έπαθλο επιτυχίας το διορισμό του ως αναπληρωτή για 9 μήνες, πλημμελώς αμοιβόμενου και πολλές φορές σε απομακρυσμένες από το σπίτι του περιοχές. Και τον Ιούνιο που λήγει η σύμβαση; Μετά τι; Ξανά ΑΣΕΠ; Είμαστε άνθρωποι, έχουμε ανάγκη σταθερών εργασιακών συνθηκών! Πόσες εξετάσεις δηλαδή θα πρέπει να δώσουμε; ΟΙ ΔΙΟΡΙΣΜΟΙ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΩΝ ΕΠΙΤΑΣΣΕΤΑΙ ΝΑ ΜΕΙΝΟΥΝ ΩΣ ΕΧΟΥΝ! Σε κάθε περίπτωση Η ΜΕΤΑΒΑΤΙΚΗ ΠΕΡΙΟΔΟΣ ΩΣ ΤΟΝ ΙΟΥΛΙΟ ΤΟΥ 2010 ΕΙΝΑΙ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΜΙΚΡΟ ΔΙΑΣΤΗΜΑ! Απαιτείται μια μεταβατική περίοδος τουλάχιστον τριετίας, ώστε να προγραμματίσουν πολλοί από εμας την πορεία τους. Οι επιτυχόντες στον ΑΣΕΠ θα πρέπει να διορίζονται μόνιμα. Πέραν του βαθμού στο γραπτό με έναν συντελεστή θα πρέπει να προσμετράται η προϋπηρεσία ως αναπληρωτή, τα μεταπτυχιακά, τα άλλα πτυχία πανεπιστημίων που πολλοί από εμάς έχουμε, οι ξένες γλώσσες, τυχόν βαθμός σε τεστ δεξιοτήτων και η πιστοποιημένη γνώση Η/Υ. Βάσει του συνόλου των μορίων όλων αυτών των συντελεστών θα μπορούσε να γίνεται μια κατάταξη όπως στις πανελλήνιες εξετάσεις και από αυτή θα διορίζονται κάθε χρόνο π.χ. οι πρώτοι 1000 ως μόνιμοι. Οποιος είναι χαμηλά στη συγκεκριμένη λίστα θα μπορεί κάθε χρόνο να αυξάνει τα τυπικά του προσόντα, άρα και τη θέση του σε αυτή.