Κύριε Υπουργέ,
Την ώρα που κάθεστε στο γραφείο σας & υπογράφετε την σύνθεση του νέου ΕΠΑΛ αναρωτηθήκατε;
Ποιος σχεδίασε & είχε την επίβλεψη της ορθής κατασκευής της αναπαυτικής σας πολυθρόνας & του χώρου του γραφείου σας;
Ποιός μελέτησε την πένα με την οποία υπογράψατε;
Ότι η ιδανική φωτογραφία για την εκλογική σας καμπάνια πρέπει να υποστηρίζεται από τις γνώσεις που αφορούν την τεχνική λήψης αλλά και από την εικαστική δημιουργική γνώση;
Ποιος τόλμησε να συντηρήσει το αγαπημένο σας έπιπλο – αντίκα, που ίσως έχετε στο γραφείο ή στο σπίτι σας;
Ποιος έφτιαξε ή θα έπρεπε να φτιάξει την ιστοσελίδα του Υπουργείου σας;
Προφανώς όχι ! ! !
Τα θεωρείτε δεδομένα !
Σας πληροφορώ λοιπόν ότι με την απουσία του Τομέα Εφαρμοσμένων Τεχνών
από τα ΕΠΑΛ δεν δίνετε την δυνατότητα στους μαθητές με καλλιτεχνικές δεξιότητες να βγούν στην αγορά εργασίας ή να συνεχίσουν σε σπουδές ανωτέρου επιπέδου με ένα καλό θεωρητικό & εργαστηριακό υπόβαθρο.
Στέλνετε τους μαθητές αυτούς στην κατάρτιση ή διαμέσου του Γενικού Λυκείου κατευθείαν στα ΤΕΙ αναλώνοντας τον χρόνο τους με σπουδές που δεν τους ενδιαφέρουν, καταστέλλοντας το δημιουργικό τους ταλέντο για 3 χρόνια ! ! !
ΠΡΟΤΑΣΗ : Να συμπεριληφθεί ο ΤΟΜΕΑΣ ΕΦΑΡΜΟΣΜΕΝΩΝ ΤΕΧΝΩΝ στο νέο ΕΠΑΛ.
Κύριε Υπουργέ, Την ώρα που κάθεστε στο γραφείο σας & υπογράφετε την σύνθεση του νέου ΕΠΑΛ αναρωτηθήκατε; Ποιος σχεδίασε & είχε την επίβλεψη της ορθής κατασκευής της αναπαυτικής σας πολυθρόνας & του χώρου του γραφείου σας; Ποιός μελέτησε την πένα με την οποία υπογράψατε; Ότι η ιδανική φωτογραφία για την εκλογική σας καμπάνια πρέπει να υποστηρίζεται από τις γνώσεις που αφορούν την τεχνική λήψης αλλά και από την εικαστική δημιουργική γνώση; Ποιος τόλμησε να συντηρήσει το αγαπημένο σας έπιπλο – αντίκα, που ίσως έχετε στο γραφείο ή στο σπίτι σας; Ποιος έφτιαξε ή θα έπρεπε να φτιάξει την ιστοσελίδα του Υπουργείου σας; Προφανώς όχι ! ! ! Τα θεωρείτε δεδομένα ! Σας πληροφορώ λοιπόν ότι με την απουσία του Τομέα Εφαρμοσμένων Τεχνών από τα ΕΠΑΛ δεν δίνετε την δυνατότητα στους μαθητές με καλλιτεχνικές δεξιότητες να βγούν στην αγορά εργασίας ή να συνεχίσουν σε σπουδές ανωτέρου επιπέδου με ένα καλό θεωρητικό & εργαστηριακό υπόβαθρο. Στέλνετε τους μαθητές αυτούς στην κατάρτιση ή διαμέσου του Γενικού Λυκείου κατευθείαν στα ΤΕΙ αναλώνοντας τον χρόνο τους με σπουδές που δεν τους ενδιαφέρουν, καταστέλλοντας το δημιουργικό τους ταλέντο για 3 χρόνια ! ! ! ΠΡΟΤΑΣΗ : Να συμπεριληφθεί ο ΤΟΜΕΑΣ ΕΦΑΡΜΟΣΜΕΝΩΝ ΤΕΧΝΩΝ στο νέο ΕΠΑΛ.