αν βγάλετε την Πληροφορική από το Λύκειο αυτό συνεπάγεται ότι θέλουμε αποχαυνωμένους μαθητές που θα παίζουν όλη μέρα με το smartphone τους και δεύτερον χαντακώνουμε την χώρα μας ως προς την παραγωγή λογισμικού από αξιόλογους προγραμματιστές.
Πριν λίγα χρόνια στην Κίνα βάλανε στα προγράμματα σπουδών τους σοβαρά την πληροφορική. Στις μέρες μας οι χώρες τις ανατολής έχουν μπει πολύ δυναμικά στον χώρο της ανάπτυξης λογισμικού.
Αν θέλουμε μία Ελλάδα που δεν παράγει τίποτα επιδοτούμε τους αγρότες να βγάλουν τις καλλιέργειες τους.
Αν θέλουμε μία Ελλάδα που δεν θα παράγει λογισμικό για smartphones τότε βγάζουμε την Πληροφορική από τα σχολεία και την υποβαθμίζουμε.
Αν θέλουμε μία Ελλάδα που δεν θα σκέφτεται κανένας και δεν θα μπορεί να κρίνει τότε αναφερόμαστε στην επιστήμη της πληροφορικής ότι είναι μόνο πάτημα κουμπιών και την αφαιρούμε από την εκπαίδευση.
αν βγάλετε την Πληροφορική από το Λύκειο αυτό συνεπάγεται ότι θέλουμε αποχαυνωμένους μαθητές που θα παίζουν όλη μέρα με το smartphone τους και δεύτερον χαντακώνουμε την χώρα μας ως προς την παραγωγή λογισμικού από αξιόλογους προγραμματιστές. Πριν λίγα χρόνια στην Κίνα βάλανε στα προγράμματα σπουδών τους σοβαρά την πληροφορική. Στις μέρες μας οι χώρες τις ανατολής έχουν μπει πολύ δυναμικά στον χώρο της ανάπτυξης λογισμικού. Αν θέλουμε μία Ελλάδα που δεν παράγει τίποτα επιδοτούμε τους αγρότες να βγάλουν τις καλλιέργειες τους. Αν θέλουμε μία Ελλάδα που δεν θα παράγει λογισμικό για smartphones τότε βγάζουμε την Πληροφορική από τα σχολεία και την υποβαθμίζουμε. Αν θέλουμε μία Ελλάδα που δεν θα σκέφτεται κανένας και δεν θα μπορεί να κρίνει τότε αναφερόμαστε στην επιστήμη της πληροφορικής ότι είναι μόνο πάτημα κουμπιών και την αφαιρούμε από την εκπαίδευση.