Πιστεύω ότι θα έπρεπε να υπήρχε μετά τη Β΄ή τη Γ΄Λυκείου ένα προπαρασκευαστικό έτος για την εισαγωγή στα Πανεπιστήμια, το οποίο θα παρακολουθούσαν όσοι επιθυμούσαν την εισαγωγή τους σε αυτά. Το Λύκειο να μην έχει εξεταστικό χαρακτήρα, αλλά να είναι χώρος όπου οι μαθητές θα ασχολούνται με όλα τα μαθήματα, χωρίς το άγχος των εξετάσεων. Μόνο έτσι θα αγαπήσουν τη γνώση.Με συζήτηση με τους καθηγητές για τα προβλήματα που τους απασχολούν.Η ύλη πρέπει να μειωθεί και να είναι κατάλληλη για τους μέσους μαθητές αυτής της ηλικίας, ώστε να είναι κατανοητή και αφομοιώσιμη.Στο εξωτερικό δεν διδάσκονται οι μαθητές της Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης σε τόσο ανώτερο επίπεδο για παράδειγμα τα Μαθηματικά! Τα παιδιά από το Δημοτικό έχουν άγχος. Ακόμα και οι δάσκαλοι βάζουν συνέχεια διαγωνίσματα.Το αποτέλεσμα είναι να έχουμε κουρασμένα και νευρωτικά παιδιά από το Δημοτικό.
Πιστεύω ότι θα έπρεπε να υπήρχε μετά τη Β΄ή τη Γ΄Λυκείου ένα προπαρασκευαστικό έτος για την εισαγωγή στα Πανεπιστήμια, το οποίο θα παρακολουθούσαν όσοι επιθυμούσαν την εισαγωγή τους σε αυτά. Το Λύκειο να μην έχει εξεταστικό χαρακτήρα, αλλά να είναι χώρος όπου οι μαθητές θα ασχολούνται με όλα τα μαθήματα, χωρίς το άγχος των εξετάσεων. Μόνο έτσι θα αγαπήσουν τη γνώση.Με συζήτηση με τους καθηγητές για τα προβλήματα που τους απασχολούν.Η ύλη πρέπει να μειωθεί και να είναι κατάλληλη για τους μέσους μαθητές αυτής της ηλικίας, ώστε να είναι κατανοητή και αφομοιώσιμη.Στο εξωτερικό δεν διδάσκονται οι μαθητές της Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης σε τόσο ανώτερο επίπεδο για παράδειγμα τα Μαθηματικά! Τα παιδιά από το Δημοτικό έχουν άγχος. Ακόμα και οι δάσκαλοι βάζουν συνέχεια διαγωνίσματα.Το αποτέλεσμα είναι να έχουμε κουρασμένα και νευρωτικά παιδιά από το Δημοτικό.