Η Χημεία είναι μια από τις πλέον σύγχρονες επιστήμες, τρανή απόδειξη οι επιστημονικές και τεχνολογικές εξελίξεις στη Χημική Τεχνολογία, στη Βιοχημεία, στα Τρόφιμα, στην Επιστήμη Σύγχρονων Υλικών, στον τομέα της Ενέργειας και των Καυσίμων, στο Περιβάλλον, στη Βιοτεχνολογία, στη Βιομηχανική Τεχνολογία τομείς που η Χημεία παίζει ΠΡΩΤΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟ ρόλο.
Με την αναδιοργάνωση των δεκάδων τμημάτων που ξεπήδησαν τα τελευταία χρόνια και οδήγησαν χιλιάδες νέους σε αδιέξοδο, πολλά από αυτά τώρα πια καταργούνται ή συγχωνεύονται. Ενώ την ίδια στιγμή δημιουργείται η ανάγκη νέων επιπλέων τμημάτων (Οινολογίας , Τροφίμων … και άλλα) που είναι εφαρμοσμένες επιστήμες της Χημείας και άλλων επιστημών.
Η Χημεία σαν μάθημα και επιστήμη εξυπηρετεί τους σκοπούς του Γενικού Λυκείου μιας και έχει πολύπλευρο χαρακτήρα και σχετίζεται άμεσα με την καθημερινότητα . Επιπλέον είναι το ΜΟΝΟ μάθημα που προάγει την έννοια της παραγωγής. Την ιδέα της χρήσης πρώτων υλών και την παραγωγή νέων προϊόντων.
Κάθε κράτος πρέπει να σχεδιάζει το εκπαιδευτικό σύστημα με βάση τις σύγχρονες ανάγκες και τα βασικά του πλεονεκτήματα. Η κρίση που περνάει η χώρα τα τελευταία χρόνια έδειξε με τον πιο τραγικό τρόπο, ότι πίσω από την εικονική πραγματικότητα, είμαστε μια πλούσια σε φυσικούς πόρους χώρα, με παντελή ΕΛΛΕΙΨΗ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ.
Στην οικονομική κατάρρευση, ελάχιστοι σύμμαχοι αποδείχτηκαν η φαρμακευτική βιομηχανία, η βιομηχανία τροφίμων και γενικά, η χημική βιομηχανία. Μέσα στη κρίση είχαμε εξαγωγή ελαιολάδου, κρασιού και άλλων προϊόντων. Στο προσκήνιο βρίσκεται η εκμετάλλευση των υδρογονανθράκων. Μπορούμε και πρέπει να γίνουμε παραγωγικοί. Και η ελληνική παιδεία υποχρεούται να καλλιεργεί και αυτή τη σκέψη στους μελλοντικούς πολίτες.
Τα παραπάνω κάνουν όσο ποτέ άλλοτε επιτακτική την ενίσχυση της Χημείας, όχι μόνο σαν εξεταζόμενο μάθημα, αλλά και σαν μάθημα γενικής παιδείας σε ΟΛΕΣ τις τάξεις του λυκείου και του γυμνασίου ΠΟΥ ΕΊΝΑΙ ΜΟΝΟΩΡΟ.
Η Χημεία είναι η ΚΕΝΤΡΙΚΗ ΒΑΣΙΚΗ ΕΠΙΣΤΗΜΗ, αφού είτε προαπαιτείται, είτε είναι άρρηκτα συνδεδεμένη σχεδόν με όλες τις θετικές και τεχνολογικές επιστήμες.
Η Χημεία είναι μια από τις πλέον σύγχρονες επιστήμες, τρανή απόδειξη οι επιστημονικές και τεχνολογικές εξελίξεις στη Χημική Τεχνολογία, στη Βιοχημεία, στα Τρόφιμα, στην Επιστήμη Σύγχρονων Υλικών, στον τομέα της Ενέργειας και των Καυσίμων, στο Περιβάλλον, στη Βιοτεχνολογία, στη Βιομηχανική Τεχνολογία τομείς που η Χημεία παίζει ΠΡΩΤΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟ ρόλο. Με την αναδιοργάνωση των δεκάδων τμημάτων που ξεπήδησαν τα τελευταία χρόνια και οδήγησαν χιλιάδες νέους σε αδιέξοδο, πολλά από αυτά τώρα πια καταργούνται ή συγχωνεύονται. Ενώ την ίδια στιγμή δημιουργείται η ανάγκη νέων επιπλέων τμημάτων (Οινολογίας , Τροφίμων … και άλλα) που είναι εφαρμοσμένες επιστήμες της Χημείας και άλλων επιστημών. Η Χημεία σαν μάθημα και επιστήμη εξυπηρετεί τους σκοπούς του Γενικού Λυκείου μιας και έχει πολύπλευρο χαρακτήρα και σχετίζεται άμεσα με την καθημερινότητα . Επιπλέον είναι το ΜΟΝΟ μάθημα που προάγει την έννοια της παραγωγής. Την ιδέα της χρήσης πρώτων υλών και την παραγωγή νέων προϊόντων. Κάθε κράτος πρέπει να σχεδιάζει το εκπαιδευτικό σύστημα με βάση τις σύγχρονες ανάγκες και τα βασικά του πλεονεκτήματα. Η κρίση που περνάει η χώρα τα τελευταία χρόνια έδειξε με τον πιο τραγικό τρόπο, ότι πίσω από την εικονική πραγματικότητα, είμαστε μια πλούσια σε φυσικούς πόρους χώρα, με παντελή ΕΛΛΕΙΨΗ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ. Στην οικονομική κατάρρευση, ελάχιστοι σύμμαχοι αποδείχτηκαν η φαρμακευτική βιομηχανία, η βιομηχανία τροφίμων και γενικά, η χημική βιομηχανία. Μέσα στη κρίση είχαμε εξαγωγή ελαιολάδου, κρασιού και άλλων προϊόντων. Στο προσκήνιο βρίσκεται η εκμετάλλευση των υδρογονανθράκων. Μπορούμε και πρέπει να γίνουμε παραγωγικοί. Και η ελληνική παιδεία υποχρεούται να καλλιεργεί και αυτή τη σκέψη στους μελλοντικούς πολίτες. Τα παραπάνω κάνουν όσο ποτέ άλλοτε επιτακτική την ενίσχυση της Χημείας, όχι μόνο σαν εξεταζόμενο μάθημα, αλλά και σαν μάθημα γενικής παιδείας σε ΟΛΕΣ τις τάξεις του λυκείου και του γυμνασίου ΠΟΥ ΕΊΝΑΙ ΜΟΝΟΩΡΟ. Η Χημεία είναι η ΚΕΝΤΡΙΚΗ ΒΑΣΙΚΗ ΕΠΙΣΤΗΜΗ, αφού είτε προαπαιτείται, είτε είναι άρρηκτα συνδεδεμένη σχεδόν με όλες τις θετικές και τεχνολογικές επιστήμες.