Σε προηγούμενη δημοσίευσή μου εξέθεσα τη γνώμη μου για το Νέο Λύκειο και ειδικότερα για τα αντικείμενα της αισθητικής αγωγής. Ωστόσο ως καθηγήτρια μουσικής σε μουσικό σχολείο μου γεννιέται εύλογα η απορία. Πώς εντάσσονται τα μουσικά (και τα καλλιτεχνικά) λύκεια στο Νέο Λύκειο; Γιατί δεν υπάρχει πρόβλεψη για τη λειτουργία τους στον υπό ψήφιση νόμο;
Ελπίζω το θέμα να διευθετηθεί άμεσα για να μην υπάρξει πρόβλημα με τη λειτουργία αυτών των σχολείων που έχουν προσφέρει τόσα πολλά στην μουσική και καλλιτεχνική παιδεία του τόπου.
-Και μία τελευταία σημείωση: Όσον αφορά τα μαθήματα ενίσχυσης (απογευματινές ώρες διδασκαλίας) που προβλέπονται για τα μαθήματα που εξετάζονται πανελλαδικά αλλά δεν διδάσκονται στο νέο λύκειο θα πρέπει να συμπεριληφθούν και τα μαθήματα της Αρμονίας και της Ακουστικής Ικανότητας (Dictee) στα οποία εξετάζονται οι υποψήφιοι για σχολές μουσικών σπουδών.
Σε προηγούμενη δημοσίευσή μου εξέθεσα τη γνώμη μου για το Νέο Λύκειο και ειδικότερα για τα αντικείμενα της αισθητικής αγωγής. Ωστόσο ως καθηγήτρια μουσικής σε μουσικό σχολείο μου γεννιέται εύλογα η απορία. Πώς εντάσσονται τα μουσικά (και τα καλλιτεχνικά) λύκεια στο Νέο Λύκειο; Γιατί δεν υπάρχει πρόβλεψη για τη λειτουργία τους στον υπό ψήφιση νόμο; Ελπίζω το θέμα να διευθετηθεί άμεσα για να μην υπάρξει πρόβλημα με τη λειτουργία αυτών των σχολείων που έχουν προσφέρει τόσα πολλά στην μουσική και καλλιτεχνική παιδεία του τόπου. -Και μία τελευταία σημείωση: Όσον αφορά τα μαθήματα ενίσχυσης (απογευματινές ώρες διδασκαλίας) που προβλέπονται για τα μαθήματα που εξετάζονται πανελλαδικά αλλά δεν διδάσκονται στο νέο λύκειο θα πρέπει να συμπεριληφθούν και τα μαθήματα της Αρμονίας και της Ακουστικής Ικανότητας (Dictee) στα οποία εξετάζονται οι υποψήφιοι για σχολές μουσικών σπουδών.