Αρχική Νέο εκπαιδευτικό σύστημαΆρθρο 02: Διάρθρωση Εκπαιδευτικών ΠρογραμμάτωνΣχόλιο του χρήστη ΓΙΩΡΓΟΣ ΚΟΣΜΑΤΟΠΟΥΛΟΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΣ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΑΠΘ | 19 Αυγούστου 2013, 12:10
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Αν θέλουμε το σχολείο να αποτελεί ουσιαστικό κομμάτι της κοινωνίας μας και να την τροφοδοτεί με υγιείς, σοβαρές και συγκροτημένες προσωπικότητες είναι αναγκαίο στο εκάστοτε πρόγραμμα σπουδών να λαμβάνονται υπόψη οι ιδιαίτερες συνθήκες της εκάστοτε ιστορικής συγκυρίας κατά την οποία αυτό εκπονείται. Σήμερα πέραν της οικονομικής, βρίσκεται σε εξέλιξη και μία κρίση βαθιά πολιτική. Οι θεσμοί και οι Δημοκρατικές Αξίες απαξιώνονται διαρκώς και συστηματικά από διάφορους πολιτικούς, οικονομικούς και δημοσιογραφικούς κύκλους, που με αφορμή τη δυσχερέστατη οικονομική κατάσταση βρίσκουν την ευκαιρία να προπαγανδίσουν θέσεις αντιδημοκρατικές οι οποίες οδηγούν στην εγκληματική βία, στο φυλετικό και κοινωνικό ρατσισμό, απειλώντας μερικές από τις πιο στοιχειώδεις, για μια σύγχρονη ευρωπαϊκή χώρα, κατακτήσεις. Είναι λοιπόν επιτακτική ανάγκη οι σημερινή έφηβοι και αυριανοί ενήλικες πολίτες, φοιτητές, εργαζόμενοι και οικογενειάρχες να προστατευθούν από τη λαίλαπα του μίσους και του ''αντιδημοκρατισμού'' που ποντάροντας πάνω όχι μόνο στη δική τους οικονομική και ψυχολογική εξαθλίωση, αλλά και στην ανεμική αντίδραση της Πολιτείας υφαίνουν σχέδια εκτροπής.Ένα αναβαθμισμένο μάθημα της Πολιτειακής Παιδείας είναι η τελευταία ευκαιρία για ανάσχεση της κοινωνικής αποσάθρωσης. Ας μη ρίξουμε κι άλλο νερό στο μύλο των πολιτικών Άκρων...