Η έλλειψη της επιστήμης της πληροφορικής όπως επίσης και οι γνώσεις χειρισμού υπολογιστών σαφώς και δεν πρέπει να λείπουν από την εκπαίδευση ενός μαθητή που αποφοιτά από το (Νέο!!!) Λύκειο. Μόνο που είναι δύο διαφορετικά πράγματα. Οι μαθητές σίγουρα αποκτούν δεξιότητες από την καθημερινή επαφή τους με τις τεχνολογικές συσκευές αλλά δε νομίζω ότι φτάνει μόνο αυτό. Αυτό σίγουρα μπορύν να το διδαχθούν σε πολύ μικρότερες ηλικίες από τους μαθητές λυκείου. Ας παραδειγματιστούμε απο άλλα εκπαιδευτικά συστήματα και ας μην προσπαθήσουμε να ανακαλύψουμε πάλι τον τροχό. Υποχρεωτική εκπαίδευση των μαθητών σε όλες τις τάξεις του Λυκείου στην επιστήμη της πληροφορικής και σαφώς όχι εκπαίδευση στο facebook και στο Twitter!
Ας δοθεί η δυνατότητα στα παιδιά να ανακαλύψουν την αλγοριθμική σκέψη η οποία σίγουρα δεν χρειάζεται μόνο σε προβλήματα επίλυσης μέσω υπολογιστών!!
Η έλλειψη της επιστήμης της πληροφορικής όπως επίσης και οι γνώσεις χειρισμού υπολογιστών σαφώς και δεν πρέπει να λείπουν από την εκπαίδευση ενός μαθητή που αποφοιτά από το (Νέο!!!) Λύκειο. Μόνο που είναι δύο διαφορετικά πράγματα. Οι μαθητές σίγουρα αποκτούν δεξιότητες από την καθημερινή επαφή τους με τις τεχνολογικές συσκευές αλλά δε νομίζω ότι φτάνει μόνο αυτό. Αυτό σίγουρα μπορύν να το διδαχθούν σε πολύ μικρότερες ηλικίες από τους μαθητές λυκείου. Ας παραδειγματιστούμε απο άλλα εκπαιδευτικά συστήματα και ας μην προσπαθήσουμε να ανακαλύψουμε πάλι τον τροχό. Υποχρεωτική εκπαίδευση των μαθητών σε όλες τις τάξεις του Λυκείου στην επιστήμη της πληροφορικής και σαφώς όχι εκπαίδευση στο facebook και στο Twitter! Ας δοθεί η δυνατότητα στα παιδιά να ανακαλύψουν την αλγοριθμική σκέψη η οποία σίγουρα δεν χρειάζεται μόνο σε προβλήματα επίλυσης μέσω υπολογιστών!!