Θεωρώ ότι η έλλειψη μαθημάτων Πληροφορικής στα Λύκεια είναι προς εντελώς λάθος κατεύθυνση για πολλούς λόγους που έχουν άλλωστε διατυπωθεί από πολλούς συναδέλφους του κλάδου αλλά και από γονείς και μαθητές, των οποίων η πρώτη αντίδραση μόλις το ακούν είναι η απορία: Γιατί να καταργηθεί αυτό το μάθημα;
Προφανώς όλοι αντιλαμβάνονται την αναγκαιότητα αυτού του τομέα στην εκπαίδευση! Οι (εκπαιδευτικοί) λόγοι είναι πολλές φορές διατυπωμένοι και δεν τους αναφέρω πάλι.
Επίσης όταν σε άλλες χώρες δημιουργείται η αναγκαιότητα από τους μαθητές για μαθήματα προγραμματισμού κ.α. δεν υπάρχουν οι ανάλογοι εκπαιδευτικοί. Εδώ έχουμε τους εκπαιδευτικούς και καταργούμε το μάθημα; Τι βλέπουν τα παιδιά ως ανάγκη που δε βλέπουμε εμείς; Μήπως την μεγάλη ανάγκη της αγοράς εργασίας παγκοσμίως σε επαγγέλματα που σχετίζονται με την Πληροφορική;
Όσον αφορά τις Πανελλαδικές εξετάσεις συμφωνώ με την άποψη συναδέλφου που τονίζει το εξής παράλογο :
"Το νοµοσχέδιο προβλέπει την δηµιουργία 5 πεδίων σχολών, τις Ανθρωπιστικές- Νοµικές σχολές, τις Θετικές-Τεχνολογικές σχολές, τις σχολές Υγείας, τις Οικονοµικές, ∆ιοικητικές και Πολιτικές σχολές και τις Παιδαγωγικές σχολές. Σύµφωνα µε το µηχανογραφικό δελτίο του 2013, το πεδίο των Θετικών-Τεχνολογικών σχολών περιλαµβάνει 195 διαφορετικές σχολές, την ώρα που τα υπόλοιπα 4 πεδία περιλαµβάνουν όλα µαζί 234 σχολές.
Το λογικότερο θα ήταν να διασπαστεί το πεδίο αυτό σε Θετικές και Τεχνολογικές Επιστήµες, όπου στο δεύτερο πεδίο θα υπάρχει ως εξεταζόµενο µάθηµα η Πληροφορική και στο πρώτο η Χηµεία."
Εάν θέλουμε να είμαστε σοβαροί πρέπει να λάβουμε υπόψη μας κριτήρια που να αφορούν το σήμερα και όχι το χθες.
Η αίσθησή μου είναι ότι υπάρχει σταδιακή μείωση - μελλοντική κατάργηση των τεχνικών ειδικοτήτων στο Γυμνάσιο και στο Λύκειο και η οπισθοδρόμισή του στο παλιό σχολείο των βασικών μαθημάτων.
Ας ξεφύγουμε επιτέλους από τις λογικές του ποιος κλάδος είναι πιο πολυπληθής και με περισσότερη επιρροή στους συμβούλους και ας κάνουμε κάτι με σωστά και καθαρά επαγγελματικά - εκπαιδευτικά κριτήρια και με σεβασμό προς όλους μας. Μόνο έτσι θα σταματήσουμε να αναλώνουμε τις δυνατότητές μας σε ανούσιους αγώνες και θα επικεντρωθούμε στο πραγματικό μας αντικείμενο που είναι η εκπαίδευση των παιδιών μας.
Θεωρώ ότι η έλλειψη μαθημάτων Πληροφορικής στα Λύκεια είναι προς εντελώς λάθος κατεύθυνση για πολλούς λόγους που έχουν άλλωστε διατυπωθεί από πολλούς συναδέλφους του κλάδου αλλά και από γονείς και μαθητές, των οποίων η πρώτη αντίδραση μόλις το ακούν είναι η απορία: Γιατί να καταργηθεί αυτό το μάθημα; Προφανώς όλοι αντιλαμβάνονται την αναγκαιότητα αυτού του τομέα στην εκπαίδευση! Οι (εκπαιδευτικοί) λόγοι είναι πολλές φορές διατυπωμένοι και δεν τους αναφέρω πάλι. Επίσης όταν σε άλλες χώρες δημιουργείται η αναγκαιότητα από τους μαθητές για μαθήματα προγραμματισμού κ.α. δεν υπάρχουν οι ανάλογοι εκπαιδευτικοί. Εδώ έχουμε τους εκπαιδευτικούς και καταργούμε το μάθημα; Τι βλέπουν τα παιδιά ως ανάγκη που δε βλέπουμε εμείς; Μήπως την μεγάλη ανάγκη της αγοράς εργασίας παγκοσμίως σε επαγγέλματα που σχετίζονται με την Πληροφορική; Όσον αφορά τις Πανελλαδικές εξετάσεις συμφωνώ με την άποψη συναδέλφου που τονίζει το εξής παράλογο : "Το νοµοσχέδιο προβλέπει την δηµιουργία 5 πεδίων σχολών, τις Ανθρωπιστικές- Νοµικές σχολές, τις Θετικές-Τεχνολογικές σχολές, τις σχολές Υγείας, τις Οικονοµικές, ∆ιοικητικές και Πολιτικές σχολές και τις Παιδαγωγικές σχολές. Σύµφωνα µε το µηχανογραφικό δελτίο του 2013, το πεδίο των Θετικών-Τεχνολογικών σχολών περιλαµβάνει 195 διαφορετικές σχολές, την ώρα που τα υπόλοιπα 4 πεδία περιλαµβάνουν όλα µαζί 234 σχολές. Το λογικότερο θα ήταν να διασπαστεί το πεδίο αυτό σε Θετικές και Τεχνολογικές Επιστήµες, όπου στο δεύτερο πεδίο θα υπάρχει ως εξεταζόµενο µάθηµα η Πληροφορική και στο πρώτο η Χηµεία." Εάν θέλουμε να είμαστε σοβαροί πρέπει να λάβουμε υπόψη μας κριτήρια που να αφορούν το σήμερα και όχι το χθες. Η αίσθησή μου είναι ότι υπάρχει σταδιακή μείωση - μελλοντική κατάργηση των τεχνικών ειδικοτήτων στο Γυμνάσιο και στο Λύκειο και η οπισθοδρόμισή του στο παλιό σχολείο των βασικών μαθημάτων. Ας ξεφύγουμε επιτέλους από τις λογικές του ποιος κλάδος είναι πιο πολυπληθής και με περισσότερη επιρροή στους συμβούλους και ας κάνουμε κάτι με σωστά και καθαρά επαγγελματικά - εκπαιδευτικά κριτήρια και με σεβασμό προς όλους μας. Μόνο έτσι θα σταματήσουμε να αναλώνουμε τις δυνατότητές μας σε ανούσιους αγώνες και θα επικεντρωθούμε στο πραγματικό μας αντικείμενο που είναι η εκπαίδευση των παιδιών μας.