Υπάρχει μία σημαντική αστοχία στη διάρθρωση του ωρολογίου προγράμματος:
Δεν έχει προβλεφθεί το γεγονός ότι μετά την κατάργηση του Τομέα Υγείας, ο μεγάλος όγκος των μαθητριών της Α τάξης επαγγελματικού Λυκείου, θα κατευθυνθούν είτε στον τομέα Πληροφορικής,είτε στον τομέα Οικονομίας (Αυτοί οι τομείς είχαν και στο παρελθόν το μεγαλύτερο πλήθος μαθητριών, μετά τον τομέα Υγείας). Ωστόσο, έχοντας συμπεριλάβει τον τομέα Πληροφορικής στην ομάδα Τεχνολογικών Εφαρμογών,θα κληθούν οι μαθήτριες να παρακολουθήσουν τα "δύσκολα" για αυτές μαθήματα Αρχές μηχανολογίας, ηλεκτρολογίας,το τεχνικό σχέδιο και μόνο 2 ώρες το μάθημα της Πληροφορικής που θα τις ενδιαφέρει.
Έτσι ουσιαστικά ο θυληκός μαθητικός πληθυσμός που προσέρχεται στο ΕΠΑΛ, έχοντας ήδη απολέσει την δημοφιλέστερη διέξοδό του, χάνει άλλη μία σημαντική επιλογή και οδηγείται σε μονόδρομο.
Θα πρέπει ο Τομέας Πληροφορικής να απεμπλακεί από τον τομέα Τεχνολογικών Εφαρμογών, ο οποίος είναι ήδη αρκετά "φορτωμένος" με άλλους 4 τομείς και είτε να λειτουργήσει αυτόνομα, είτε να ενοποιηθεί με τον τομέα Οικονομίας Διοίκησης.
Υπάρχει μία σημαντική αστοχία στη διάρθρωση του ωρολογίου προγράμματος: Δεν έχει προβλεφθεί το γεγονός ότι μετά την κατάργηση του Τομέα Υγείας, ο μεγάλος όγκος των μαθητριών της Α τάξης επαγγελματικού Λυκείου, θα κατευθυνθούν είτε στον τομέα Πληροφορικής,είτε στον τομέα Οικονομίας (Αυτοί οι τομείς είχαν και στο παρελθόν το μεγαλύτερο πλήθος μαθητριών, μετά τον τομέα Υγείας). Ωστόσο, έχοντας συμπεριλάβει τον τομέα Πληροφορικής στην ομάδα Τεχνολογικών Εφαρμογών,θα κληθούν οι μαθήτριες να παρακολουθήσουν τα "δύσκολα" για αυτές μαθήματα Αρχές μηχανολογίας, ηλεκτρολογίας,το τεχνικό σχέδιο και μόνο 2 ώρες το μάθημα της Πληροφορικής που θα τις ενδιαφέρει. Έτσι ουσιαστικά ο θυληκός μαθητικός πληθυσμός που προσέρχεται στο ΕΠΑΛ, έχοντας ήδη απολέσει την δημοφιλέστερη διέξοδό του, χάνει άλλη μία σημαντική επιλογή και οδηγείται σε μονόδρομο. Θα πρέπει ο Τομέας Πληροφορικής να απεμπλακεί από τον τομέα Τεχνολογικών Εφαρμογών, ο οποίος είναι ήδη αρκετά "φορτωμένος" με άλλους 4 τομείς και είτε να λειτουργήσει αυτόνομα, είτε να ενοποιηθεί με τον τομέα Οικονομίας Διοίκησης.