ΚΕΦΑΛΑΙΟ Δ’
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΚΑΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΦΟΡΕΩΝ ΜΗ ΤΥΠΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
Άρθρο 17
Φορείς Μη Τυπικής Εκπαίδευσης
…………………………………………………………………………………………
6. Με κοινή απόφαση των Υπουργών Οικονομικών, Παιδείας και
Θρησκευμάτων και του κατά περίπτωση αρμόδιου Υπουργού, μπορεί να
ιδρύονται, μετατρέπονται, συγχωνεύονται και καταργούνται δημόσιοι φορείς μη τυπικής εκπαίδευσης από το Υπουργείο Υγείας, το Υπουργείο Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων, το Υπουργείο Τουρισμού, το Υπουργείο Πολιτισμού και το Υπουργείο Ναυτιλίας ή από Νομικά Πρόσωπα Δημοσίου Δικαίου (ΝΠΔΔ) , σύμφωνα με τις διατάξεις παραγράφου Θ΄ του άρθρου πρώτου του ν.4093/2012. Η αρμοδιότητα της οργάνωσης και λειτουργίας των φορέων αυτών ανήκει στο Υπουργείο ή το Νομικό Πρόσωπο Δημοσίου Δικαίου που τα συστήνει και η αρμοδιότητα διαμόρφωσης και εποπτείας του εκπαιδευτικού πλαισίου τους ανήκει στη Γενική Γραμματεία Δια Βίου Μάθησης του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων.
…………………………………………………………………………………………..
Σχόλιο 1 : Τι θα γίνουν οι υπάρχουσες ΕΠΑΣ – σε τι θα μετασχηματισθούν;
7. Οι δημόσιοι και ιδιωτικοί φορείς παροχής μη τυπικής εκπαίδευσης
είναι δυνατό να παρέχουν προγράμματα σπουδών εξ αποστάσεως
κατάρτισης………………………………………………………………………………
…………………………………………………………………………………………..
Σχόλιο 2 : Πολύ Καλή σκέψη
Άρθρο 19
Τίτλοι Επαγγελματικής Κατάρτισης και Επαγγελματικά
Δικαιώματα
…………………………………………………………………………………………
1. Καθιερώνονται οι ακόλουθοι τίτλοι επαγγελματικής εκπαίδευσης και
κατάρτισης:
α. Πτυχίο Γενικού Λυκείου επιπέδου 3, που χορηγείται στους
αποφοίτους των Γενικών Λυκείων (Γ.Ε.Λ.) ,
…………………………………………………………………………………………..
Σχόλιο 3 : Τι τίτλος είναι – θέλει εξηγήσεις
2. Για τον καθορισμό των επαγγελματικών δικαιωμάτων των κατόχων
τίτλων επαγγελματικής εκπαίδευσης και κατάρτισης επιπέδου 3, ειδικότητας Πλοιάρχων και Μηχανικών Εμπορικού Ναυτικού, εφαρμόζονται οι διατάξεις του ν.δ.187/1973(ΦΕΚ 261 Α`).
…………………………………………………………………………………………..
Σχόλιο 4 : ο νόμος είναι της χούντας και δεν παρέχονται οι αναγκαίες διευκρινήσεις – πρέπει να δοθούν εξηγήσεις
4. Με απόφαση του Υπουργού Παιδείας και Θρησκευμάτων μετά από
εισήγηση του Διοικητικού Συμβουλίου του ΕΟΠΠΕΠ ρυθμίζονται οι όροι και οι προϋποθέσεις, με τις οποίες παρέχεται πιστοποίηση επαγγελματικής κατάρτισης για τους αποφοίτους παλαιού τύπου επαγγελματικών σχολών (κατώτερες τεχνικές σχολές, μέσες σχολές εργοδηγών κ.λπ.) Με την ίδια απόφαση ρυθμίζονται οι όροι και η διαδικασία, με τους οποίους πιστοποιείται η επαγγελματική κατάρτιση επαγγελματιών, που δεν διαθέτουν αναγνωρισμένο επαγγελματικό τίτλο και η αντιστοίχιση της πιστοποίησης της επαγγελματικής κατάρτισης επαγγελματιών με τους τίτλους επαγγελματικής εκπαίδευσης και κατάρτισης του παρόντος άρθρου.
…………………………………………………………………………………………..
Σχόλιο 5 : πολύ βασικό
Άρθρο 25
Ομάδες Προσανατολισμού, Τομείς και Ειδικότητες Ι.Ε.Κ.
…………………………………………………………………………………………
1. Οι Ομάδες Προσανατολισμού με τους αντίστοιχους Τομείς και με τις
αντίστοιχες Ειδικότητες του Ινστιτούτου Επαγγελματικής Κατάρτισης είναι οι εξής:
α) Ομάδα Προσανατολισμού Τεχνολογικών Εφαρμογών :
…………………………………………………………………………………………..
Σχόλιο 6 : Πρέπει να προστεθούν και οι τομείς Μηχανολογίας και Ηλεκτρολογίας
Τομέας Ένδυσης & Υπόδησης
1. Τεχνικός Τεχνολογίας Ενδύματος & Υποδήματος - Σχεδιαστής Μόδας
…………………………………………………………………………………………
Σχόλιο 7 : να προστεθούν και ειδικότητες ανάλογες του ΤΕΙ Κλωστ/γίας
Τομέας Δομικών Έργων
1. Σχεδιαστής Δομικών Έργων & Γεωπληροφορικής
…………………………………………………………………………………………
Σχόλιο 8 : είναι ακριβώς ίδια με του ΕΠΑΛ - να μπουν και άλλες
γ) Ομάδα προσανατολισμού γεωπονίας, τεχνολογίας τροφίμων &
διατροφής :
Τομέας Γεωπονίας
δ) Ομάδα Προσανατολισμού Γεωπονίας, Τεχνολογίας Τροφίμων &
Διατροφής :
Τομέας Γεωπονίας
…………………………………………………………………………………………
Σχόλιο 9 : η Δ΄ ομάδα είναι ίδια με την Γ΄ , πιθανά από λάθος. Θα πρέπει να μπει Τομέας Μηχανολογία και Ηλεκτρολογίας
ΚΕΦΑΛΑΙΟ Δ’ ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΚΑΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΦΟΡΕΩΝ ΜΗ ΤΥΠΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ Άρθρο 17 Φορείς Μη Τυπικής Εκπαίδευσης ………………………………………………………………………………………… 6. Με κοινή απόφαση των Υπουργών Οικονομικών, Παιδείας και Θρησκευμάτων και του κατά περίπτωση αρμόδιου Υπουργού, μπορεί να ιδρύονται, μετατρέπονται, συγχωνεύονται και καταργούνται δημόσιοι φορείς μη τυπικής εκπαίδευσης από το Υπουργείο Υγείας, το Υπουργείο Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων, το Υπουργείο Τουρισμού, το Υπουργείο Πολιτισμού και το Υπουργείο Ναυτιλίας ή από Νομικά Πρόσωπα Δημοσίου Δικαίου (ΝΠΔΔ) , σύμφωνα με τις διατάξεις παραγράφου Θ΄ του άρθρου πρώτου του ν.4093/2012. Η αρμοδιότητα της οργάνωσης και λειτουργίας των φορέων αυτών ανήκει στο Υπουργείο ή το Νομικό Πρόσωπο Δημοσίου Δικαίου που τα συστήνει και η αρμοδιότητα διαμόρφωσης και εποπτείας του εκπαιδευτικού πλαισίου τους ανήκει στη Γενική Γραμματεία Δια Βίου Μάθησης του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων. ………………………………………………………………………………………….. Σχόλιο 1 : Τι θα γίνουν οι υπάρχουσες ΕΠΑΣ – σε τι θα μετασχηματισθούν; 7. Οι δημόσιοι και ιδιωτικοί φορείς παροχής μη τυπικής εκπαίδευσης είναι δυνατό να παρέχουν προγράμματα σπουδών εξ αποστάσεως κατάρτισης……………………………………………………………………………… ………………………………………………………………………………………….. Σχόλιο 2 : Πολύ Καλή σκέψη Άρθρο 19 Τίτλοι Επαγγελματικής Κατάρτισης και Επαγγελματικά Δικαιώματα ………………………………………………………………………………………… 1. Καθιερώνονται οι ακόλουθοι τίτλοι επαγγελματικής εκπαίδευσης και κατάρτισης: α. Πτυχίο Γενικού Λυκείου επιπέδου 3, που χορηγείται στους αποφοίτους των Γενικών Λυκείων (Γ.Ε.Λ.) , ………………………………………………………………………………………….. Σχόλιο 3 : Τι τίτλος είναι – θέλει εξηγήσεις 2. Για τον καθορισμό των επαγγελματικών δικαιωμάτων των κατόχων τίτλων επαγγελματικής εκπαίδευσης και κατάρτισης επιπέδου 3, ειδικότητας Πλοιάρχων και Μηχανικών Εμπορικού Ναυτικού, εφαρμόζονται οι διατάξεις του ν.δ.187/1973(ΦΕΚ 261 Α`). ………………………………………………………………………………………….. Σχόλιο 4 : ο νόμος είναι της χούντας και δεν παρέχονται οι αναγκαίες διευκρινήσεις – πρέπει να δοθούν εξηγήσεις 4. Με απόφαση του Υπουργού Παιδείας και Θρησκευμάτων μετά από εισήγηση του Διοικητικού Συμβουλίου του ΕΟΠΠΕΠ ρυθμίζονται οι όροι και οι προϋποθέσεις, με τις οποίες παρέχεται πιστοποίηση επαγγελματικής κατάρτισης για τους αποφοίτους παλαιού τύπου επαγγελματικών σχολών (κατώτερες τεχνικές σχολές, μέσες σχολές εργοδηγών κ.λπ.) Με την ίδια απόφαση ρυθμίζονται οι όροι και η διαδικασία, με τους οποίους πιστοποιείται η επαγγελματική κατάρτιση επαγγελματιών, που δεν διαθέτουν αναγνωρισμένο επαγγελματικό τίτλο και η αντιστοίχιση της πιστοποίησης της επαγγελματικής κατάρτισης επαγγελματιών με τους τίτλους επαγγελματικής εκπαίδευσης και κατάρτισης του παρόντος άρθρου. ………………………………………………………………………………………….. Σχόλιο 5 : πολύ βασικό Άρθρο 25 Ομάδες Προσανατολισμού, Τομείς και Ειδικότητες Ι.Ε.Κ. ………………………………………………………………………………………… 1. Οι Ομάδες Προσανατολισμού με τους αντίστοιχους Τομείς και με τις αντίστοιχες Ειδικότητες του Ινστιτούτου Επαγγελματικής Κατάρτισης είναι οι εξής: α) Ομάδα Προσανατολισμού Τεχνολογικών Εφαρμογών : ………………………………………………………………………………………….. Σχόλιο 6 : Πρέπει να προστεθούν και οι τομείς Μηχανολογίας και Ηλεκτρολογίας Τομέας Ένδυσης & Υπόδησης 1. Τεχνικός Τεχνολογίας Ενδύματος & Υποδήματος - Σχεδιαστής Μόδας ………………………………………………………………………………………… Σχόλιο 7 : να προστεθούν και ειδικότητες ανάλογες του ΤΕΙ Κλωστ/γίας Τομέας Δομικών Έργων 1. Σχεδιαστής Δομικών Έργων & Γεωπληροφορικής ………………………………………………………………………………………… Σχόλιο 8 : είναι ακριβώς ίδια με του ΕΠΑΛ - να μπουν και άλλες γ) Ομάδα προσανατολισμού γεωπονίας, τεχνολογίας τροφίμων & διατροφής : Τομέας Γεωπονίας δ) Ομάδα Προσανατολισμού Γεωπονίας, Τεχνολογίας Τροφίμων & Διατροφής : Τομέας Γεωπονίας ………………………………………………………………………………………… Σχόλιο 9 : η Δ΄ ομάδα είναι ίδια με την Γ΄ , πιθανά από λάθος. Θα πρέπει να μπει Τομέας Μηχανολογία και Ηλεκτρολογίας