Πως είναι δυνατόν να υποβαθμίζεται το μάθημα της Πληροφορικής στο Ενιαίο Λύκειο. Είναι το μάθημα του μέλλοντος αφού αποδεδειγμένα επιρρεάζει και βοηθάει το σύνολο των επαγγελματων.
Ειδικά το μάθημα του προγραμματισμού βοηθάει την αναλυτική σκέψη των μαθητών και δεν μπορώ να καταλάβω την σκοπιμότητα πίσω από την κατάργησή του.
Νομίζω ότι το υπουργείο πρέπει να ξαναδει το θέμα με την πληροφορική.
Γιατί ναι μεν μπορεί να μελετάται η εκμάθηση της πληροφορικής στο Δημοτικό και στο Γυμνασιο μόνο αλλά η εμβλαθυνση μπορεί να γίνει ΜΟΝΟ στην βαθμίδα του Λυκείου.
Ας μην γυρίσουμε την Ελληνική εκπαίδευση πίσω σε άλλες εποχές.
Πως είναι δυνατόν να υποβαθμίζεται το μάθημα της Πληροφορικής στο Ενιαίο Λύκειο. Είναι το μάθημα του μέλλοντος αφού αποδεδειγμένα επιρρεάζει και βοηθάει το σύνολο των επαγγελματων. Ειδικά το μάθημα του προγραμματισμού βοηθάει την αναλυτική σκέψη των μαθητών και δεν μπορώ να καταλάβω την σκοπιμότητα πίσω από την κατάργησή του. Νομίζω ότι το υπουργείο πρέπει να ξαναδει το θέμα με την πληροφορική. Γιατί ναι μεν μπορεί να μελετάται η εκμάθηση της πληροφορικής στο Δημοτικό και στο Γυμνασιο μόνο αλλά η εμβλαθυνση μπορεί να γίνει ΜΟΝΟ στην βαθμίδα του Λυκείου. Ας μην γυρίσουμε την Ελληνική εκπαίδευση πίσω σε άλλες εποχές.