το Δημόσιο Επαγγελματικό Λύκειο, όπως ορίζεται στο σχέδιο νόμου απομακρύνει κατηγορηματικά τους μαθητές/τριες με καλλιτεχνικές ικανότητες και δεξιότητες από τους κόλπους του με την κατάργηση των τομέων ΕΦΑΡΜΟΣΜΕΝΩΝ ΤΕΧΝΩΝ & ΥΓΕΙΑΣ & ΠΡΟΝΟΙΑΣ.
Ποιό είναι το μοντέλο μαθητών που επιθυμεί το ΥΠΕΠΘ;
Οι ανειδίκευτοι εργάτες θα είναι οι νεο-Έλληνες του αύριο;;;
Στον αντίποδα αυτών των τομέων γιατί ιδρύονται αντίστοιχοι τομείς σε ΣΕΚ, ΚΟΛΛΕΓΙΑ κ.λπ. στην ΙΔΙΩΤΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ; Οι ιδιώτες σχολάρχες έχουν καλύτερη πληροφόρηση για τις απαιτήσεις της αγοράς εργασίας από τον ίδιο τον Υπουργό Παιδείας;
το Δημόσιο Επαγγελματικό Λύκειο, όπως ορίζεται στο σχέδιο νόμου απομακρύνει κατηγορηματικά τους μαθητές/τριες με καλλιτεχνικές ικανότητες και δεξιότητες από τους κόλπους του με την κατάργηση των τομέων ΕΦΑΡΜΟΣΜΕΝΩΝ ΤΕΧΝΩΝ & ΥΓΕΙΑΣ & ΠΡΟΝΟΙΑΣ. Ποιό είναι το μοντέλο μαθητών που επιθυμεί το ΥΠΕΠΘ; Οι ανειδίκευτοι εργάτες θα είναι οι νεο-Έλληνες του αύριο;;; Στον αντίποδα αυτών των τομέων γιατί ιδρύονται αντίστοιχοι τομείς σε ΣΕΚ, ΚΟΛΛΕΓΙΑ κ.λπ. στην ΙΔΙΩΤΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ; Οι ιδιώτες σχολάρχες έχουν καλύτερη πληροφόρηση για τις απαιτήσεις της αγοράς εργασίας από τον ίδιο τον Υπουργό Παιδείας;