Αρχική Υπηρεσιακές Μεταβολές του Εκπαιδευτικού Προσωπικού - Κρίση και την Επιλογή των Στελεχών της ΕκπαίδευσηςΒ΄ Κρίση και Επιλογή των Στελεχών της ΕκπαίδευσηςΣχόλιο του χρήστη Προκόπης | 28 Νοεμβρίου 2009, 11:45
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΟΣ ΠΕ03 1ος ΣΤΟΝ ΑΣΕΠ 2009 (ΧΩΡΙΣ ΠΡΟΥΠΗΡΕΣΙΑ ΣΤΗΝ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑ=μόνο ασέπ) ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ ΚΑΙ ΥΠΟΨΗΦΙΟΣ ΔΙΔΑΚΤΩΡ ΤΟΥ ΠΑΝ.ΑΘΗΝΩΝ (αριστούχος) ιδιοκτήτης φροντιστηρίων (γ βάθμιας και β βάθμιας)και εμπειρία πολλών ετών. Χωρίς να υπάρχουν ούτε τα στοιχειώδη στα σχολεία ώστε να μπορούν να δουλέψουν οι εκπαιδευτικοί περιμένετε ότι θα βρεθεί σύστημα προσλήψεων-αξιολόγησης ώστε να αναγκάσετε τους εκπαιδευτικούς να αποδώσουν ; Εσείς δεν χρειάζεστε απόφοιτους πανεπιστημίων αλλά τον χάρι πότερ και την παρέα του! Οι εκπαιδευτικοί δίνουν την ψυχή τους με μισθούς πείνας για τα παιδιά μας . Όποιος δεν είναι εκπαιδευτικός δεν μπορεί να διαισθανθεί την διαφορά του εκπαιδευτικού από τον δημόσιο υπάλληλο . Πραγματικά αδειάζεις στον πίνακα αν θέλεις να είσαι ευσυνείδητος. Μιλάμε για διορθώσεις γραπτών που σε ακολουθούν τα ΣΚ και τις αργίες. Δακτυλογράφηση σημειώσεων και τεστ ακόμα και το καλοκαίρι για να είσαι αποτελεσματικός. Έχεις στο μυαλό σου τον κάθε μαθητή και τα προβλήματά του. Όσοι ζηλεύουν τους εκπαιδευτικούς γιατί όπως λένε κάθονται 2 μήνες, απλά είναι άσχετοι.(γνωρίζω συναδέλφους που προετοιμάζουν 5 ημέρες παράδοση 2 ωρών σε power point με προσωπικούς projector=αυτά ούτε στα φροντιστήρια δεν γίνονται=απλά τους αρέσει) Ποιοι τα κάνουν αυτά; Οι περισσότεροι! Οι υπόλοιποι απλά κουράστηκαν και τους γέρασε το σύστημα και η απαξίωση. Αυτοί φταίνε; ΟΧΙ απλά οι υπόλοιποι είναι ήρωες! Για να γίνει κάποιος εκπαιδευτικός αναγκαστικά αγαπάει τα παιδιά και θέλει να προσφέρει και το μόνο που αντισταθμίζει την όποια κούραση είναι η αναγνώριση από τους μαθητές-γονιούς. Είναι λοιπόν πολύ σκληρό και αναίτιο να φέρνετε σε αντιπαράθεση εκπαιδευτικούς-γονείς διαδίδοντας ότι οι καθηγητές κάθονται. Δεν χρειάζεται πολλά πράγματα για να δουλέψει ο εκπαιδευτικός, ΤΑ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΑ! Εφόσον παραδεχτήκατε ότι πρέπει να γίνουν αλλαγές σε προγράμματα και βιβλία άρα υπάρχει και ευθύνη του υπουργείου προτείνω να ξεκινήσετε με αυτές τις αλλαγές όπως και με το ολοήμερο σχολείο γιατί χρειαζόμαστε περισσότερο χρόνο με τα παιδιά (πολλοί καθηγητές θέλουν να κάνουν δωρεάν επιπλέον ώρες και δεν επιτρέπεται!!! ) καθώς και να εξοπλίσετε τα σχολεία με τεχνικά μέσα για να διευκολύνετε την μάθηση. Κάντε σωστές επιμορφώσεις και στις νέες τεχνολογίες (θέλετε να τις χρησιμοποιούν οι εκπαιδευτικοί αλλά αυτές απουσιάζουν από τα περισσότερα σχολεία). Στο κάτω κάτω οι αλλαγές πρέπει να είναι σταδιακές για να ελέγχουμε μία μία τις παραμέτρους και να βρύμε την λύση(έτσι λύνουμε τα προβλήματα εμείς οι μαθηματικοί=ΑΡΧΗ ΕΛΑΧΙΣΤΗΣ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑΣ αλλιώς προσπερνάς την λύση). ΜΕ ΑΠΛΑ ΛΟΓΙΑ : ΑΡΧΙΚΑ ΝΑ ΕΙΣΤΕ ΕΝΤΑΞΕΙ ΕΣΕΙΣ ΚΑΙ ΤΑ ΑΛΛΑ ΔΟΥΛΕΥΟΥΝ Σας μιλάω μέσα από την καρδιά μου ως ένα άνθρωπος που έχω πολλά χρόνια στην εκπαίδευση και έχω αφιερώσει αρκετά στην έρευνα (πανΑθηνών).