Η αξιολόγηση "πολλών ταχυτήτων" που προτείνεται για τους μαθητές των ΕΠΑ.Λ. πραγματικά δεν καταλαβαίνω πάνω σε ποια παιδαγωγικά κριτήρια στηρίζεται.Άλλος τρόπος στην Α΄τάξη, άλλος στη Β΄τάξη και άλλος στη Γ΄τάξη. Κατά τη γνώμη μου η αξιολόγηση και στις τρείς τάξεις θα πρέπει να γίνεται μόνο με ενδοσχολικές εξετάσεις και σε θέματα που θα επιλέγει ο διδάσκοντας ή οι διδάσκοντες το μάθημα γιατί αυτοί και μόνο αυτοί γνωρίζουν απο κοντά την προσπάθεια που καταβάλει ή δεν καταβάλει ο μαθητής ή η μαθήτρια και ακόμη κάτω απο ποιες συνθήκες καταβάλει αυτή την προσπάθεια ( οικογενειακό και οικονομικό περιβάλλον,κάτοικος ακριτικής περιοχής/νησιού,μετανάστης/τρια κ.α.)
Ακόμη θα πρέπει, διακριτά, να αναφέρεται ο τρόπος υπολογισμού του βαθμού πτυχίου( πράγμα το οποιο δεν υπάρχει καθόλου στο προτεινόμενο σχέδο νόμου )γιατί απλά αποτελεί έναν ξεχεχωριστό τίτλο σπουδών. Νομίζω πως εκτός απο τη γενική βάση του δέκα (10) καλό θα ήταν να υπάρχει και κατώτατο βαθμολογικό όριο, π.χ. το οκτώ (08) που ισχύει σήμερα μόνο στα μαθήματα ειδικότητας ,όπου όποιος μαθητής ή μαθήτρια έχει, έστω και σε ένα μάθημα ειδικότητας κάτω απο αυτό το βαθμό δεν παίρνει πτυχίο.Τέλος η γνώμη μου είναι πως για τον βαθμό του απολυτηρίου ή για του πτυχίου να μην υπολογίζεται ο προφορικός βαθμός της γυμναστικής .
Η αξιολόγηση "πολλών ταχυτήτων" που προτείνεται για τους μαθητές των ΕΠΑ.Λ. πραγματικά δεν καταλαβαίνω πάνω σε ποια παιδαγωγικά κριτήρια στηρίζεται.Άλλος τρόπος στην Α΄τάξη, άλλος στη Β΄τάξη και άλλος στη Γ΄τάξη. Κατά τη γνώμη μου η αξιολόγηση και στις τρείς τάξεις θα πρέπει να γίνεται μόνο με ενδοσχολικές εξετάσεις και σε θέματα που θα επιλέγει ο διδάσκοντας ή οι διδάσκοντες το μάθημα γιατί αυτοί και μόνο αυτοί γνωρίζουν απο κοντά την προσπάθεια που καταβάλει ή δεν καταβάλει ο μαθητής ή η μαθήτρια και ακόμη κάτω απο ποιες συνθήκες καταβάλει αυτή την προσπάθεια ( οικογενειακό και οικονομικό περιβάλλον,κάτοικος ακριτικής περιοχής/νησιού,μετανάστης/τρια κ.α.) Ακόμη θα πρέπει, διακριτά, να αναφέρεται ο τρόπος υπολογισμού του βαθμού πτυχίου( πράγμα το οποιο δεν υπάρχει καθόλου στο προτεινόμενο σχέδο νόμου )γιατί απλά αποτελεί έναν ξεχεχωριστό τίτλο σπουδών. Νομίζω πως εκτός απο τη γενική βάση του δέκα (10) καλό θα ήταν να υπάρχει και κατώτατο βαθμολογικό όριο, π.χ. το οκτώ (08) που ισχύει σήμερα μόνο στα μαθήματα ειδικότητας ,όπου όποιος μαθητής ή μαθήτρια έχει, έστω και σε ένα μάθημα ειδικότητας κάτω απο αυτό το βαθμό δεν παίρνει πτυχίο.Τέλος η γνώμη μου είναι πως για τον βαθμό του απολυτηρίου ή για του πτυχίου να μην υπολογίζεται ο προφορικός βαθμός της γυμναστικής .