Γράφουν :
19 Αυγούστου 2013, 08:25 | ΔΗΜΗΤΡΑ Μόνιμος Σύνδεσμος
ΤΟ ΠΑΝΥΓΗΡΙ ΤΩΝ ΖΟΥΡΛΩΝ ΓΡΑΦΕΤΑΙ ΕΔΩ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΑΡΙΟΥΣ..
Η ΑΛΓΟΡΙΘΜΙΚΗ ΣΚΕΨΗ ΤΟΥ ΜΑΘΗΤΗ,ΠΟΥ;; ΣΤΟ ΧΑΡΤΙ ΘΑ ΣΧΕΔΙΑΖΕΙ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ;; ΟΙ ΔΙΑΝΙΕΣ ΤΩΝ Η/Υ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΜΑΣ ΟΛΟΙ ΕΤΩΝ 17
ΟΛΕΣ ΟΙ ΣΧΟΛΕΣ ΕΧΟΥΝ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΥ;; ΝΑΙ,ΣΤΟ 3ο ΚΑΙ 4ο ΚΑΙ 5ο ΕΤΟΣ ΣΑΝ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΕΞΕΙΔΙΚΕΥΣΗΣ..
ΣΑΝ ΟΥΔΕΤΕΡΗ ΤΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΥ ΠΕΡΝΟΥΣΑΝ ΟΙ ΜΑΘΗΤΕΣ Π.Χ. ΣΤΟ ΧΗΜΙΚΟ-ΧΗΜΙΚΟ ΜΗΧΑΝΙΚΟ-ΦΥΣΙΚΟ-ΒΙΟΛΟΓΙΚΟ-ΓΕΩΛΟΓΙΚΟ-ΒΙΟΧΗΜΙΚΟ-ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ-ΜΗΧΑΝΙΚΟΙ-ΜΕΤΑΛΛΕΙΟΛΟΓΟΙ-ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ ΥΛΙΚΩΝ ΚΑΙ ΠΟΣΑ ΤΕΙ ΤΡΟΦΙΜΩΝ-ΦΥΣΙΚΟΥ ΑΕΡΙΟΥ-ΟΙΝΟΛΟΓΙΑΣ-ΔΙΑΙΤΟΛΟΓΙΑΣ ΚΑΜΙΑ 150 ΣΧΟΛΕΣ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΙΔΕΑ ΑΠΟ ΧΗΜΕΙΑ ΚΑΙ »ΞΕΡΟΝΤΑΣ» ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣΜΟ Η/Υ ΠΡΟΚΟΨΕ Η ΠΑΙΔΕΙΑ ΜΑΣ;;
ΑΦΙΣΤΕ ΤΙΣ ΣΥΝΤΕΧΝΙΑΚΕΣ ΣΑΣ ΑΝΤΙΛΗΨΕΙΣ ΠΟΥ ΧΑΝΕΤΑΙ ΤΑ ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ ΣΑΣ
ΚΑΙ ΤΗΝ ΒΟΛΕΨΗ ΣΑΣ..
ΜΠΡΑΒΟ ΣΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΓΙΑ ΤΟΝ ΕΞΟΡΘΟΛΟΓΙΣΜΟ ΠΟΥ ΠΕΤΥΧΕ.
=================================================================
Πραγματικά βγαίνει μίσος αλλά το κυριότερο είναι ότι βγαίνει ημιμάθεια..
Ναι, κυρίες και κυρίοι, ακόμα και μεγάλοι προγραμματιστές μέρος των
εφαρμογών τους το γράφουν σε χαρτί. Είναι πολλά που δεν ξέρετε για την επιστήμη των υπολογιστών και καλό θα είναι να ρωτήσετε παιδιά που διδάχθηκαν μαθήματα προγραμματισμού.
Επίσης, μιλάτε για συντεχνίες κάποιοι που στηρίζεται την δική σας. "Ο αναμάρτητος πρώτος...."
Δεν μιλάμε για κατάργηση της Χημείας, μιλάμε για εξορθολογισμό του σχεδίου. Δεν βλέπετε πως οι επιστήμες αναπτύσσονται?? Γιατί να περιορίσουμε τους γνωστικούς ορίζοντες ενός παιδιού..??
Δεν λαϊκίζω, διότι ΔΕΝ είμαι καθηγητής, οπότε το φωνάζω: ΔΩΣΤΕ ΣΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΓΝΩΣΗ ΑΠΟ ΠΟΛΛΑ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΑ ΩΣΤΕ ΝΑ ΕΠΙΛΕΞΟΥΝ ΣΕ ΤΙ ΤΜΗΜΑ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΠΑΝΕ..
και η Επιστήμη Υπολογιστών όχι μόνο χωράει σε αυτά, αλλά είναι και καίριας σημασίας.
Με εκτίμηση,
Φαίδων Μακρής
IT Manager
Γράφουν : 19 Αυγούστου 2013, 08:25 | ΔΗΜΗΤΡΑ Μόνιμος Σύνδεσμος ΤΟ ΠΑΝΥΓΗΡΙ ΤΩΝ ΖΟΥΡΛΩΝ ΓΡΑΦΕΤΑΙ ΕΔΩ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΑΡΙΟΥΣ.. Η ΑΛΓΟΡΙΘΜΙΚΗ ΣΚΕΨΗ ΤΟΥ ΜΑΘΗΤΗ,ΠΟΥ;; ΣΤΟ ΧΑΡΤΙ ΘΑ ΣΧΕΔΙΑΖΕΙ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ;; ΟΙ ΔΙΑΝΙΕΣ ΤΩΝ Η/Υ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΜΑΣ ΟΛΟΙ ΕΤΩΝ 17 ΟΛΕΣ ΟΙ ΣΧΟΛΕΣ ΕΧΟΥΝ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΥ;; ΝΑΙ,ΣΤΟ 3ο ΚΑΙ 4ο ΚΑΙ 5ο ΕΤΟΣ ΣΑΝ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΕΞΕΙΔΙΚΕΥΣΗΣ.. ΣΑΝ ΟΥΔΕΤΕΡΗ ΤΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΥ ΠΕΡΝΟΥΣΑΝ ΟΙ ΜΑΘΗΤΕΣ Π.Χ. ΣΤΟ ΧΗΜΙΚΟ-ΧΗΜΙΚΟ ΜΗΧΑΝΙΚΟ-ΦΥΣΙΚΟ-ΒΙΟΛΟΓΙΚΟ-ΓΕΩΛΟΓΙΚΟ-ΒΙΟΧΗΜΙΚΟ-ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ-ΜΗΧΑΝΙΚΟΙ-ΜΕΤΑΛΛΕΙΟΛΟΓΟΙ-ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ ΥΛΙΚΩΝ ΚΑΙ ΠΟΣΑ ΤΕΙ ΤΡΟΦΙΜΩΝ-ΦΥΣΙΚΟΥ ΑΕΡΙΟΥ-ΟΙΝΟΛΟΓΙΑΣ-ΔΙΑΙΤΟΛΟΓΙΑΣ ΚΑΜΙΑ 150 ΣΧΟΛΕΣ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΙΔΕΑ ΑΠΟ ΧΗΜΕΙΑ ΚΑΙ »ΞΕΡΟΝΤΑΣ» ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣΜΟ Η/Υ ΠΡΟΚΟΨΕ Η ΠΑΙΔΕΙΑ ΜΑΣ;; ΑΦΙΣΤΕ ΤΙΣ ΣΥΝΤΕΧΝΙΑΚΕΣ ΣΑΣ ΑΝΤΙΛΗΨΕΙΣ ΠΟΥ ΧΑΝΕΤΑΙ ΤΑ ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ ΣΑΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΒΟΛΕΨΗ ΣΑΣ.. ΜΠΡΑΒΟ ΣΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΓΙΑ ΤΟΝ ΕΞΟΡΘΟΛΟΓΙΣΜΟ ΠΟΥ ΠΕΤΥΧΕ. ================================================================= Πραγματικά βγαίνει μίσος αλλά το κυριότερο είναι ότι βγαίνει ημιμάθεια.. Ναι, κυρίες και κυρίοι, ακόμα και μεγάλοι προγραμματιστές μέρος των εφαρμογών τους το γράφουν σε χαρτί. Είναι πολλά που δεν ξέρετε για την επιστήμη των υπολογιστών και καλό θα είναι να ρωτήσετε παιδιά που διδάχθηκαν μαθήματα προγραμματισμού. Επίσης, μιλάτε για συντεχνίες κάποιοι που στηρίζεται την δική σας. "Ο αναμάρτητος πρώτος...." Δεν μιλάμε για κατάργηση της Χημείας, μιλάμε για εξορθολογισμό του σχεδίου. Δεν βλέπετε πως οι επιστήμες αναπτύσσονται?? Γιατί να περιορίσουμε τους γνωστικούς ορίζοντες ενός παιδιού..?? Δεν λαϊκίζω, διότι ΔΕΝ είμαι καθηγητής, οπότε το φωνάζω: ΔΩΣΤΕ ΣΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΓΝΩΣΗ ΑΠΟ ΠΟΛΛΑ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΑ ΩΣΤΕ ΝΑ ΕΠΙΛΕΞΟΥΝ ΣΕ ΤΙ ΤΜΗΜΑ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΠΑΝΕ.. και η Επιστήμη Υπολογιστών όχι μόνο χωράει σε αυτά, αλλά είναι και καίριας σημασίας. Με εκτίμηση, Φαίδων Μακρής IT Manager