ΠΡΟΣ ΤΑ ΣΤΕΛΕΧΗ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΠΑΙΔΕΙΑΣ
Λυπάμαι βαθύτατα για την αδυναμία ορισμένων στελεχών του Υπουργείου Παιδείας να κατανοήσουν τι κακό προκαλούν στην Ελληνική κοινωνία και τι επιπτώσεις θα έχει άμεσα και μεσοπρόθεσμα η εμμονή τους να καταργήσουν με αίολα ανούσια επιχειρήματα τον ΤΟΜΕΑ ΥΓΕΙΑΣ & ΠΡΟΝΟΙΑΣ , στερώντας σε 20.000 μαθητές την δυνατότητα για Δημόσια εκπαίδευση (με τα χρήματα μας ως φορολογούμενοι) επειδή:
1ον Ο προκάτοχος του Υπουργού Διοικητικής Μεταρρύθμισης δεν μπόρεσε σε 18 μήνες να βρει τους 54.000 ΙΔΑΧ (συμβασιούχους) όπως με ευκολία έκανε για 500 το Υπουργείο Ναυτιλίας, έχοντας βέβαιο το ελαφρυντικό ότι ξεκίνησε σωστά γιατί ακόμη και στις απολύσεις σε κάθε σοβαρή επιχείρηση έστω και αν αυτή είναι το κράτος υπάρχει ιεραρχία στις και στις απολύσεις, δεν ξεκινάμε από τους μονίμους που προσλήφθηκαν με γραπτό διαγωνισμό ΑΣΕΠ και από την Επετηρίδα.
2ον Η Αρχιεπισκοπή με παρέμβαση της, έσωσε αρκετούς Θεολόγους και τη Σιβιτανείδιο.
3ον Έπρεπε να σωθούν και αρκετές ειδικότητες που παράγουν ανέργους και δεν έχουν παιδιά στην εκπαίδευση άλλα λειτουργούν με φανταστικές εγγραφές.
4ον Γνωρίζετε ότι το 67% των προσληφθέντων στα Νοσοκομεία είναι Β. Νοσηλευτών από τα ΕΠΑΛ, γιατί υπερβαίνοντας τα καθήκοντα τους λόγω έλλειψης Νοσηλευτικού προσωπικού καλύπτουν σημαντικό μέρος των Νοσηλευτικών παρεμβάσεων, έχουν χαμηλότερο εργασιακό κόστος και βρίσκονται 24h πάνω από το κρεβάτι των ασθενών, μεταφέροντας με ακρίβεια και σαφήνεια τις πληροφορίες από όσα αντιλαμβάνονται. Θέλετε οι άνθρωποι αυτοί να μην έχουν γνώσεις μαθηματικών για να υπολογίζουν με ακρίβεια την ποσότητα του φαρμάκου που θα τρέξει μια μέρα στις φλέβες όλων μας. Θέλετε να μην γνωρίζουν χημεία και φαρμακολογία για να είναι σε θέση να εκτιμήσουν τις παρενέργειες των φαρμάκων. Θα επιθυμούσατε να Νοσηλευτείτε από μελλοντικούς Β. Νοσηλευτών που δεν θα έχουν αυτές τις ικανότητες.
5ον Γνωρίζουμε όλοι πως αυτό ήταν ένα τυφλό ενδεχομένως χτύπημα που ταίριαζε στον αριθμό που ζητούσε η τρόϊκα. Εντάξει μας αρέσει η ομορφιά καλό είναι να υπάρχουν όλες οι ειδικότητες που αρχικά είχαν αποκλειστεί στο Νέο Τεχνολογικό Λύκειο και στα ΣΕΚ (ονυχοπλαστική κωμμωτική, κλπ), ωστόσο πιστεύω πως τα επαγγέλματα υγείας αξίζουν καλύτερη μεταχείρηση, για αυτό σας καλούμε να συμβάλετε να σωθεί ένα εξειδικευμένο προσωπικό που αγαπά το χώρο και το αντικείμενο, να μην ταλαιπωρηθούν και μείνουν έξω τελικά από την εκπαίδευση 20.000 μαθητές, δημιουργώντας μείζον κοινωνικό πρόβλημα. Μην ξεχνάμε ότι υπάρχουν ειδικότητες (π.χ. Νοσηλευτική που έχουν πλήρη επαγγελματική αποκατάσταση) και συμβάλλουν ως εργαζόμενοι στην αύξηση του ΑΕΠ της χώρας.
ΠΡΟΣ ΤΑ ΣΤΕΛΕΧΗ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΠΑΙΔΕΙΑΣ Λυπάμαι βαθύτατα για την αδυναμία ορισμένων στελεχών του Υπουργείου Παιδείας να κατανοήσουν τι κακό προκαλούν στην Ελληνική κοινωνία και τι επιπτώσεις θα έχει άμεσα και μεσοπρόθεσμα η εμμονή τους να καταργήσουν με αίολα ανούσια επιχειρήματα τον ΤΟΜΕΑ ΥΓΕΙΑΣ & ΠΡΟΝΟΙΑΣ , στερώντας σε 20.000 μαθητές την δυνατότητα για Δημόσια εκπαίδευση (με τα χρήματα μας ως φορολογούμενοι) επειδή: 1ον Ο προκάτοχος του Υπουργού Διοικητικής Μεταρρύθμισης δεν μπόρεσε σε 18 μήνες να βρει τους 54.000 ΙΔΑΧ (συμβασιούχους) όπως με ευκολία έκανε για 500 το Υπουργείο Ναυτιλίας, έχοντας βέβαιο το ελαφρυντικό ότι ξεκίνησε σωστά γιατί ακόμη και στις απολύσεις σε κάθε σοβαρή επιχείρηση έστω και αν αυτή είναι το κράτος υπάρχει ιεραρχία στις και στις απολύσεις, δεν ξεκινάμε από τους μονίμους που προσλήφθηκαν με γραπτό διαγωνισμό ΑΣΕΠ και από την Επετηρίδα. 2ον Η Αρχιεπισκοπή με παρέμβαση της, έσωσε αρκετούς Θεολόγους και τη Σιβιτανείδιο. 3ον Έπρεπε να σωθούν και αρκετές ειδικότητες που παράγουν ανέργους και δεν έχουν παιδιά στην εκπαίδευση άλλα λειτουργούν με φανταστικές εγγραφές. 4ον Γνωρίζετε ότι το 67% των προσληφθέντων στα Νοσοκομεία είναι Β. Νοσηλευτών από τα ΕΠΑΛ, γιατί υπερβαίνοντας τα καθήκοντα τους λόγω έλλειψης Νοσηλευτικού προσωπικού καλύπτουν σημαντικό μέρος των Νοσηλευτικών παρεμβάσεων, έχουν χαμηλότερο εργασιακό κόστος και βρίσκονται 24h πάνω από το κρεβάτι των ασθενών, μεταφέροντας με ακρίβεια και σαφήνεια τις πληροφορίες από όσα αντιλαμβάνονται. Θέλετε οι άνθρωποι αυτοί να μην έχουν γνώσεις μαθηματικών για να υπολογίζουν με ακρίβεια την ποσότητα του φαρμάκου που θα τρέξει μια μέρα στις φλέβες όλων μας. Θέλετε να μην γνωρίζουν χημεία και φαρμακολογία για να είναι σε θέση να εκτιμήσουν τις παρενέργειες των φαρμάκων. Θα επιθυμούσατε να Νοσηλευτείτε από μελλοντικούς Β. Νοσηλευτών που δεν θα έχουν αυτές τις ικανότητες. 5ον Γνωρίζουμε όλοι πως αυτό ήταν ένα τυφλό ενδεχομένως χτύπημα που ταίριαζε στον αριθμό που ζητούσε η τρόϊκα. Εντάξει μας αρέσει η ομορφιά καλό είναι να υπάρχουν όλες οι ειδικότητες που αρχικά είχαν αποκλειστεί στο Νέο Τεχνολογικό Λύκειο και στα ΣΕΚ (ονυχοπλαστική κωμμωτική, κλπ), ωστόσο πιστεύω πως τα επαγγέλματα υγείας αξίζουν καλύτερη μεταχείρηση, για αυτό σας καλούμε να συμβάλετε να σωθεί ένα εξειδικευμένο προσωπικό που αγαπά το χώρο και το αντικείμενο, να μην ταλαιπωρηθούν και μείνουν έξω τελικά από την εκπαίδευση 20.000 μαθητές, δημιουργώντας μείζον κοινωνικό πρόβλημα. Μην ξεχνάμε ότι υπάρχουν ειδικότητες (π.χ. Νοσηλευτική που έχουν πλήρη επαγγελματική αποκατάσταση) και συμβάλλουν ως εργαζόμενοι στην αύξηση του ΑΕΠ της χώρας.