1. Αυτονόμηση του ΕΑΠ.
2. Αποκατάσταση επαγγελματικών δικαιωμάτων αποφοίτων ΕΛΠ και ΕΠΟ. Ακόμη και η ονομασία των προγραμμάτων δημιουργεί, μάλλον εκ του πονηρού, ασάφεια ως προς το ακριβές αντικείμενο σπουδών δημιουργώντας την εντύπωση ότι πρόκειται για προγράμματα παροχής γενικών επιφανειακών γνώσεων, πράγμα αναληθές.
3. Δημιουργία μεταπτυχιακών με φιλολογική-ιστορική κατεύθυνση για τους αποφοίτους ΕΛΠ-ΕΠΟ.
4. Μείωση των διδάκτρων, δεδομένης της συνεχιζόμενης δυσχερούς οικονομικής συγκυρίας (300-350 ευρώ)
5. Να καθιερωθεί η αντιστοιχία μιας θεματικής ενότητας των προγραμμάτων σπουδών του ΕΑΠ με τουλάχιστον τέσσερα μαθήματα συμβατικού πανεπιστημίου, καθώς η εκπόνηση τεσσάρων γραπτών εργασιών ανά Θ.Ε προϋποθέτει την μελέτη πολλής επιπλέον ύλης από αυτή των διδακτικών εγχειριδίων(η οποία προς το παρόν καθορίστηκε ως αντίστοιχη τριών εξαμηνιαίων μαθημάτων συμβατικού ΑΕΙ)
6. Χορήγηση σε όλους τους φοιτητές του ΕΑΠ ακαδημαϊκής ταυτότητας που να τους παρέχει τα ίδια προνόμια με τους φοιτητές των υπόλοιπων ΑΕΙ-ΑΤΕΙ της χώρας.
7. Σαφής αναγραφή των πτυχίων του ΕΑΠ στους διαγωνισμούς που προκηρύσσονται από το Δημόσιο.
1. Αυτονόμηση του ΕΑΠ. 2. Αποκατάσταση επαγγελματικών δικαιωμάτων αποφοίτων ΕΛΠ και ΕΠΟ. Ακόμη και η ονομασία των προγραμμάτων δημιουργεί, μάλλον εκ του πονηρού, ασάφεια ως προς το ακριβές αντικείμενο σπουδών δημιουργώντας την εντύπωση ότι πρόκειται για προγράμματα παροχής γενικών επιφανειακών γνώσεων, πράγμα αναληθές. 3. Δημιουργία μεταπτυχιακών με φιλολογική-ιστορική κατεύθυνση για τους αποφοίτους ΕΛΠ-ΕΠΟ. 4. Μείωση των διδάκτρων, δεδομένης της συνεχιζόμενης δυσχερούς οικονομικής συγκυρίας (300-350 ευρώ) 5. Να καθιερωθεί η αντιστοιχία μιας θεματικής ενότητας των προγραμμάτων σπουδών του ΕΑΠ με τουλάχιστον τέσσερα μαθήματα συμβατικού πανεπιστημίου, καθώς η εκπόνηση τεσσάρων γραπτών εργασιών ανά Θ.Ε προϋποθέτει την μελέτη πολλής επιπλέον ύλης από αυτή των διδακτικών εγχειριδίων(η οποία προς το παρόν καθορίστηκε ως αντίστοιχη τριών εξαμηνιαίων μαθημάτων συμβατικού ΑΕΙ) 6. Χορήγηση σε όλους τους φοιτητές του ΕΑΠ ακαδημαϊκής ταυτότητας που να τους παρέχει τα ίδια προνόμια με τους φοιτητές των υπόλοιπων ΑΕΙ-ΑΤΕΙ της χώρας. 7. Σαφής αναγραφή των πτυχίων του ΕΑΠ στους διαγωνισμούς που προκηρύσσονται από το Δημόσιο.