Αρχική Υπηρεσιακές Μεταβολές του Εκπαιδευτικού Προσωπικού - Κρίση και την Επιλογή των Στελεχών της Εκπαίδευσης1. Σύστημα Πρόσληψης ΕκπαιδευτικώνΣχόλιο του χρήστη Γιαννης Χ | 28 Νοεμβρίου 2009, 11:04
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Γιατί δεν αναγνωρίζεται η Διδακτική Προυπηρεσία από Πανεπιστημιο-ΑΤΕΙ στη Β/βαθμια?? Δέκα λόγοι για δικαιολογήσεις το αυτονόητο! 1. Οι συμβασιούχοι διδάσκοντες στα Πανεπιστήμια με το ΠΔ 407/80, καθώς και Επιστημονικοί και οι Εργαστηριακοί Συνεργάτες των ΤΕΙ έχουν υψηλά προσόντα, όπως κατοχή διδακτορικού διπλώματος, ή μεταπτυχιακού διπλώματος ειδίκευσης, δημοσιεύσεις εργασιών σε διεθνή περιοδικά, συγγραφή σημειώσεων, μονογραφίες κ.λ.π. 2. Οι παραπάνω διδάσκοντες επιλέγονται, μετά από αξιολόγηση, να διδάξουν αυτοδύναμα και όχι από κάποια επετηρίδα. (διδασκαλία καθώς και διενέργεια τελικών εξετάσεων μαθημάτων του προγράμματος σπουδών του εκάστοτε τμήματος ΑΕΙ ή ΤΕΙ). 3. Συμβάλλουν στη διαμόρφωση των πτυχίων πολλών από εκείνους οι οποίοι στη συνέχεια διδάσκουν ως αναπληρωτές ή ως μόνιμοι στη Β/βάθμια Εκπαίδευση, των οποίων όμως η προϋπηρεσία προσμετράται για πρόσληψη στη Β/βάθμια! 4. Οι απαιτήσεις διδασκαλίας στη Γ/βάθμια εκπαίδευση είναι σαφώς υψηλότερες και επομένως οι διδάσκοντες σε αυτή είναι τουλάχιστον εξίσου ικανοί να διδάσκουν και στη Β/βάθμια. 5. Οι παραπάνω διδάσκοντες γιατί δεν πρέπει να έχουν το δικαίωμα να χρησιμοποιούν τα αυξημένα προσόντα τους τόσο στη Γ/βάθμια όσο και στη Β/βάθμια εκπαίδευση? Είναι μειονέκτημα τα πρόσθετα προσόντα? Αν όχι γιατί δεν αναγνωρίζονται? 6. Ο αριθμός των παραπάνω διδασκόντων που πιθανώς θα χρησιμοποιήσουν το δικαίωμα (αν τους δοθεί) να εργασθούν στη Β/βάθμια εκπαίδευση είναι αρκετά μικρός (και επιμερίζεται σε διάφορα γνωστικά αντικείμενα) και θα επηρεάσει αμελητέα τους διορισμούς από τους πίνακες αναπληρωτών. Φυσικά, η αναγνώριση μπορεί να γίνει θεσμικά ή έστω μέσω μιας αντιστοίχισης της διδακτικής τους απασχόλησης από τη Γ-βάθμια Εκπ/ση στη Β-βάθμια. 7. Επιστήμονες με αυξημένα προσόντα είναι αναγκαίοι και στη Β/βάθμια εκπαίδευση όχι μόνο για διδασκαλία αλλά και για τη αξιοποίησή τους σε ειδικά σεμινάρια-διαλέξεις τόσο προς τους συναδέλφους τους όσο και τους μαθητές των σχολείων της ευρύτερης περιφέρειας τους και ακόμη και τη συμβολή τους σε απαιτήσεις σχολικών βιβλιοθηκών, του παιδαγωγικού ινστιτούτου, ακόμη και του ίδιου του Υπουργείου Παιδείας αν τους χρειαστεί. 8. Υπάρχει ήδη μια διάταξη η οποία επιτρέπει σε κατόχους μεταπτυχιακού τίτλου (αρκεί επιπέδου master) οι οποίοι έχουν διδάξει 5-6 χρόνια σε ιδιωτικό σχολείο να πηγαίνουν στη συνέχεια σε Δημόσιο σχολείο και μάλιστα σε περιφέρεια της αρεσκείας τους!! 9. Γιατί δεν είναι επιθυμητό και λογικό όσοι έχουν πρόσθετα προσόντα να διεκδικούν (όταν το θελήσουν) δουλειά και σε θέσεις όπου απαιτούνται λιγότερα προσόντα? Δεν γίνεται λόγος για Αρεστούς αλλά για...Άριστους!!! Δεν συμβαλλουν τέτοιοι επιστήμονες στην περαιτέρω αναβάθμιση της Β/θμιας Εκπ/σης?? Ή μήπως κάποιες συντεχνίες τους αντιπαλεύουν?? 10. Ως πότε τα περισσότερα προσόντα θα μας καθιστούν ζητιάνους μιας εργασίας? Το αυτονόητο ζητάμε!!