Όλοι μιλάτε για τη σπουδαιότητα της ύπαρξης της Πληροφορικής ως εξεταζόμενο μάθημα στις Πανελλαδικές, επειδή υπάρχουν 40 αντίστοιχα τμήματα στην Τριτοβάθμια. Κανείς όμως δε λέει ότι τουλάχιστον τα μισά από αυτά πρέπει να κλείσουν, όπως όλα τα ΤΕΙ και λίγα ΑΕΙ! Βεβαίως και πρέπει οι μαθητές να διδάσκονται υποχρεωτικά την Επιστήμη την Υπολογιστών, αλλά χρειάζεται ριζική αναδιάρθρωση στη διδασκαλία της σε όλες τις βαθμίδες και στο προσωπικό της. Εν έτει 2013 διορίζονται καθηγητές Πληροφορικής στην Τριτοβάθμια χωρίς βασικό πτυχίο στην Πληροφορική!!! Για τη δευτεροβάθμια δε χωράει καμία συζήτηση αφού έχουν διοριστεί Θεολόγοι, Φυσικοί, ΤΕΙ κ.α.π.
Όλοι μιλάτε για τη σπουδαιότητα της ύπαρξης της Πληροφορικής ως εξεταζόμενο μάθημα στις Πανελλαδικές, επειδή υπάρχουν 40 αντίστοιχα τμήματα στην Τριτοβάθμια. Κανείς όμως δε λέει ότι τουλάχιστον τα μισά από αυτά πρέπει να κλείσουν, όπως όλα τα ΤΕΙ και λίγα ΑΕΙ! Βεβαίως και πρέπει οι μαθητές να διδάσκονται υποχρεωτικά την Επιστήμη την Υπολογιστών, αλλά χρειάζεται ριζική αναδιάρθρωση στη διδασκαλία της σε όλες τις βαθμίδες και στο προσωπικό της. Εν έτει 2013 διορίζονται καθηγητές Πληροφορικής στην Τριτοβάθμια χωρίς βασικό πτυχίο στην Πληροφορική!!! Για τη δευτεροβάθμια δε χωράει καμία συζήτηση αφού έχουν διοριστεί Θεολόγοι, Φυσικοί, ΤΕΙ κ.α.π.